11.12.2016
LJ
/ -4°

Besede na računu naj bi ga pustile brez besed

Akhilesh Kumara je zaposlen v marketingu dubajskega podjetja. Veliko potuje in nedavno je med poslovnim obiskom Indije naredil nekaj zelo lepega.

Dubajski strokovnjak za marketing Akhilesh Kumara je bil gost v hotelu Sabrina. Pripravljal se je na večerjo, ko se je zgodilo nekaj, kar mu je spremenilo življenje. Ko je sedel ob oknu v restavraciji, mu je pogled ušel na ulico. Ravno v oči sta ga gledala dva lačna otroka. Zasmilila sta se mu.

Dečku je z roko pokazal, naj pride v restavracijo. Malček je prišel in s seboj pripeljal tudi sestrico. Povabil ju je k mizi in jima dejal, da lahko naročita, kar želita. Večerjali so v tišini, po obedu sta si otroka umila roke in odšla iz restavracije.

Ko je prosil za račun, je sledilo presenečenje. Namesto zneska je na njem pisalo: "Nimamo cenika za človekoljubnost. Naj vam bo povrnjeno z dobrim!" Pozneje se je izkazalo, da je zgodba resnična, pripis na računu pa izmišljen. Kumara je zgodbo objavil, da bi navdihnil druge k pomoči.

FB članek - join us

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:

Glasuj

Prenesi v

Komentarjev: 1
 
SEJBOBOL 21.03.2016 14:28:03
Zlo lepo . Recte našim tajkunom , tole ali pa bo že dovol če izgovorijo ; Ne bomo več kradli!
Več komentarjev

Iskanje

 

Anketa

Ali boste dobili božičnico?

calculate
glossary
indexes
indexes