20.12.2014
LJ
/ 4°

Že veste, kako bodo potekala plačila od leta 2014?

SEPA je kratica, ki označuje enotno območje, na katerem se plačuje z evri. V naslednjih letih se bo sistem plačevanja za ljudi in podjetja na tem območju v marsičem spremenil. Poglejte, kako.

 

FB članek - join us

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:

Glasuj

Prenesi v

Komentarjev: 28
Mondic 26.12.2012 14:31:56
Kmalo bomo morali nosit sabom ruksak za kartice. Kam prideš vse povsod vprašanje, a mate našo kartico...
doberdan11 26.12.2012 15:53:12
Sepa bo itak enotna =)
Castro* 08.01.2013 02:04:22
waaaaaauuuu....

komiiiii čakaaaaaammm....
 
Robberto! 26.12.2012 12:07:34
Nove inovacije = nove možnozti za kriminala, in to na kvadrat!

Bolj enostaven način. Greš na bankomat oz. v banko, dvigenš denar in greš na pot. In veš točno koliko imaš v žep in koliko & kako si moreš čuvati, in točno koliko si pustil na račun [in na varnem]. S taki sistem, ti lahko kdor koli sprazne račun in to, da niti ne veš.
Tale filemček je OK za kakšen poslovneš al pa za podjetje itd., ampak za navaden človek, ki želi le preživeti 'z meseca v mesecu pa ??? !!.
smolapataka 26.12.2012 13:29:57
Se strinjam. Jaz imam samo eno tisto osnovno kartico, in to uporabljam samo za dvig na bankomatu. Nobenega povišanega limita, nobenega kredita, nobene kreditne kartice... Preveč ljudi sem videl, ki so utonili v limitih,kreditih in obrokih. Limit in merilo koliko lahko zapravljam, je zame samo in edino keš v žepu.
Robberto! 26.12.2012 15:09:00
Točno tako, in bankomat ti luštno 'pove' koliko je še na račun. Ker drugače, greš po mleko in jajce, v to trgovino za to, natankaš, ... ..., in sploh ne veš kako se ti zmanjša kolečine na računu. no razen če si bomo mogli še voditi in napisati kje in koliko si tle zapravljal, in tam, ....
 
Profet 26.12.2012 11:39:45
Tako bodo lahko še bolj kradli ljudi, v bistvu bomo še bolj sužnji NWO-to čaka namreč cel svet.
Buco - 26.12.2012 11:13:04
ja, po moje sploh ne bodo, sej nima noben keša za plačvat
lunatetrka 26.12.2012 08:55:58
Naše bančnike pa na cesto
 
Generacija56 19.12.2012 08:16:28
Nakladanje. Ta način že deluje leta. Zlahka sem posloval z IBAN in SWIFT iz emiratov, leta, torej?
Bistvo v spremembi ni v tem leporečnem nakladanju, temveč sega globlje, tja, kjer vam nihče ne pove resnice.
Imate odprt trajni plačilni nalog? Odkar ima upnik prosto pot do našega računa, sem dobil v dveh dneh dva obvestila o neupravičeno zaračunani storitvi! V višini nekaj sto evrov!
Sedaj odtegljaja ne morete več zaustaviti brez plačanega ugovora banki. In še to le za mesec dni. Torej, ali plačate ugovor, ali pa bo upnik vzel sredstva iz vašega računa, dokler se ne ugotovi napaka! In se po možnosti z njim celo zapletete v sodni spor!
Banka se je elegantno umaknila iz vloge čuvaja vaših sredstev in vam po novem to zaračunava!
Podobno, kot recimo zemljiška knjiga. Izda vam odločbo z napako in nato morate plačati 18 Eurov za ugovor, da napako odpravijo!
Tolikšno izpostavljenost enačim z ropom ob belem dnevu. A si lahko predstavljate, kako drago in dolgotrajno bo sodno izterjanje neupravičene bremenitve preko meje? O tem ni besede.
beowulfsam 19.12.2012 09:13:44
Jp, vse to kar so povedal v spotu lah že počnem tud brez te SEPE. Banka pa dvomim, da bo računala karkoli manj, ker bo imela lažje poslovanje. Če pa to drži, kar si napisal, potem pa krasno, to bo še pestro.
Bučko Štručko 20.12.2012 22:38:47
Ja ne deluje še dovolj dobro. Še vedno ne morem z SEPA-o narediti nakupa preko interneta, ker še vedno povsod zahtevajo kreditno kartico kar je totalni idiotizem brez primere.
Prav tako bi tale SEPA mogla bit že v veljavi takoj ob izdaji evro valute, ne pa šele sedaj oz. šele sedaj rok do katerega mora biti uveljavljena. Bedarija od bank in nesposobnost.
lunatetrka 26.12.2012 09:39:55
Za tiste,ki na banki nimajo nič ne bo nobenega problema
ian00 18.12.2012 22:07:36
plačevali bomo z blagovno menjavo,ker drugega ne bo več
Miklavčič 18.12.2012 21:25:49
Švica nisi več daleč!
 
Arhitek 18.12.2012 21:10:41
To sploh ni res. Laž od novice.
mkoshi 18.12.2012 20:55:31
Zakon je gotovina v denarnici, nihče me ne bo prepričal da temu ni tako
Bučko Štručko 20.12.2012 22:40:00
Papir ti lahko vsakdo ukrade brez sledi. Plastični denar pa pušča digitalno sled, pa še na licu mesta ti ga ropar ne ore ukrasti... :) Torej če te oropa ropar in ne vidiš njegove face in ti vzame gotovino je majhna možnost, da boš ta denar dobil nazaj. Prav tako banka ne garantira na gotovino nič. Če pa imaš denar na kartici pa ti banka oz. država garantira da ti povrnejo izgubo pri "ropu". Torej če te pride oropat nekdo, katerega face ne vidiš, mu lahko preprosto daš kartico in PIN. Kjerkoli bo plačeval bo puščal sled za seboj, prav tako če bo nakazal denar sebi ga bodo takoj našli. Banka pa ti prav tako povrne denar. Mene gotovina ne prepriča in je več kot 100€ nikoli nimam pri sebi. Še 100€je redkost, največ imam ponavadi 20€ in nekaj drobiža za kak kofe pa parkirplac.
Titan_ 26.12.2012 11:37:16
Ja sled bo po možnosti vodila v romunijo. Zelo oprijemljivo..
Jan Kranjski 16.01.2013 09:41:32
Po SEPA lahko tisti, ki so mu neupravičeno odtegnili denar, v zakonsko določenem roku zahteva (brez obrazložitve)denar nazaj in mu ga banka MORA vrniti. To poteka preko poravnalnega mehanizma bančnega sistema, tako da to ne bi smel biti problem.
Več komentarjev

Iskanje

Anketa

Imate občutek, da je vaše življenje stresno?

calculate
glossary
indexes
indexes