01.10.2016
LJ
24° / 11°

Facebookovi novi odzivi imajo napako

Po objavi Marka Zuckerberga, da so novi znaki za odzive na Facebooku dostopni po celem svetu, so odkrili njihovo prvo napako. Najbolj so jezni oglaševalci.

Novi odzivi
Všečku so se pridružili gumbi "ljubim" (love), "haha", "ooo" (waw), "žalosten" (sad) in "jezen" (angry). (Foto: AP)

Med novimi znaki je na Facebooku najbolj priljubljen izraz za ljubezen. Poleg njega so še gumbi za smeh, začudenje, žalost in jezo. Preizkusili so jih že številni uporabniki, ki pa so ugotovili, da imajo manjšo napako.

Vsak nov odziv je namreč obravnavan na isti način, prikazujejo se objave z največ odzivi, ne glede kakšni so. Sprememba najbolj vpliva na oglaševalce, ki ne morejo določati oglasov glede na odzive. Zato se lahko zgodi, da boste na svojem zidu videli oglase ali objave, na katero ste se negativno odzvali.

Na Facebooku obljubljajo rešitev težave, a pravijo, da bodo potrebovali nekaj časa.

FB članek - join us

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:

Glasuj

Prenesi v

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje

 

Anketa

Ali se dobro počutite v službi?

calculate
glossary
indexes
indexes