31.07.2016
LJ
31° / 19°

Slovenski Bluejay zbral že več kot 88.000 dolarjev

Slovenska ekipa, ki je razvila pametno držalo za telefon v avtomobilu Bluejay, je na svetovni platformi za množično financiranje Kickstarter v 12 dneh dosegla cilj.

Bluejay je prvo pametno držalo za telefon v avtomobilu, ki izboljša izkušnjo pri vožnji in s pomočjo aplikacije omogoči, da vsak avto postane pameten. Z željo, da bi tudi avtomobili vstopili v informacijsko dobo, so ga oblikovali v podjetju The Kiwi Factory.

Bluejayjeva posebnost je v pametnem čipu, ki omogoča povezavo s pametnim telefonom. "Bluejay tako deluje kot pomočnik pri vožnji, saj vam prek posebne aplikacije na zaslonu vašega telefona ponuja informacije, ki jih potrebujete med vožnjo," pojasnjujejo v ekipi.

Bluejay
Slovenski Bluejay je na Kicstarterju zbral že več kot 88.000 dolarjev (80.200 evrov).

Aplikacija za pametne telefone, ki je prav tako plod ekipe The Kiwi Factory, se samodejno zažene, ko je telefon v bližini Bluejaya. V aplikaciji so funkcije telefona dostopne na hiter in enostaven način, ki ne ogroža varnosti pri vožnji. "Tako lahko z enim dotikom in povečanimi ikonami vklopite navigacijo, sprejmete klic ali zamenjate glasbo," pravijo v ekipi.

S kombinacijo sledenja prek tehnologij Bluetooth Smart in GPS aplikacija pomaga tudi pri iskanju avtomobila na parkirišču. "Deluje pa tudi v obratni smeri: držalo Bluejay vam pomaga najti telefon, če ga med zlaganjem v prtljažnik slučajno založite."

Dosežek po besedah projektnega vodje Martina Mikelna dokazuje, da se kupci z vsega sveta zanimajo za njihov izdelek. Vseeno jih čaka še ogromno dela, pravi. "Menimo, da bo doseženi cilj bistveno pripomogel k nadaljnjemu pridobivanju podpornikov ter dodatni izpostavljenosti projekta in prepričal tudi tiste potencialne kupce, ki s svojo podporo raje počakajo, da projekt doseže cilj. V tej fazi se za podporo projektom z večjimi zneski pogosteje odločajo distributerji, lažje pa se je tudi dogovoriti za medsebojno promocijo in sodelovanje z ostalimi projekti."

Preko 70 odstotkov podpornikov projekta prihaja iz ZDA, iz Avstralije in Nove Zelandije jih je 13 odstotkov, pet odstotkov podpornikov pa je Slovencev, kar ekipo še posebej veseli. V drugi polovici kampanje pa upajo tudi na podpornike iz nemško govorečih držav. V ekipi namreč opažajo, da so Evropejci pri prednaročanju previdnejši in pogosto rajši počakajo, da je cilj dosežen.

Vsem, ki se pripravljajo na pohod na Kickstarter, pa koordinatorka marketinga pri projektu Maja Voje svetuje, da se dobro pripravijo na zbiranje sredstev v začetnih dneh kampanje. Po njenih besedah je namreč prvih 48 ur ključnega pomena za uspeh projekta.

Bluejay, ki je s Kickstarter kampanjo začel 25. februarja, je denimo v prvih 48 urah zbral kar 30.000 dolarjev. Inovativen izdelek je kmalu prepričal tudi urednike priznanih mednarodnih medijev. Od začetka kampanje je bil predstavljen že v medijih GQ, Digital Trends in Yahoo Tech.

Dosežen cilj bo ekipa praznovala s lansiranjem nove nagrade za podpornike. Oblikovali so ekskluzivni paket premium ovitka za telefon in naprave Bluejay. V kratkem pa bodo pripravili še nekaj presenečenj, še razkrivajo v ekipi.

FB članek - join us

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:

Glasuj

Prenesi v

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje

 

Anketa

Ali bi za dopust vzeli posojilo?

calculate
glossary
indexes
indexes