28.06.2016
LJ
27° / 13°

VIDEO: Tako bomo kupovali v prihodnosti

Ob vstopu v trgovino prihodnosti je prvi vtis zmeda, saj so proizvodi postavljeni čisto drugače kot v današnjih. A pozorni pregled razkrije nenavadno logiko v postavitvi.

Trgovina prihodnosti "Future Food District", ki so jo s pomočjo arhitekta Carla Rattija zasnovali v italijanski verigi supermarketov Coop, bi bila resnično drugačna.

Gre za idejo o prostoru, zasnovanem, da najprej zmede potrošnika, saj bodo izdelki različnih kategorij postavljeni skupaj. Ob svežem paradižniku bodo pločevinke z paradižnikovo mezgo, ob grozdju bo vino. Skupaj bosta torej surovina in končni proizvod, tako da bo vpogled v proizvodnjo hrane.

Police bodo postavljene tako, da lahko kupci med seboj vzpostavijo vizualni stik in se po želji začnejo pogovarjati. Namen je vzbujanje vtisa, da ste na klasični tržnici. V njej bodo ekrani, ki se bodo prižgali, ko bo šel kupec mimo njih. Z njih bo lahko razbral informacije o proizvodih - o njihovem poreklu, hranilni vrednosti, celo o ogljičnem odtisu. Prav tako bo lahko potrošnik preko posebne aplikacije navedel svoje prehrambene navade in dobil predloge v trgovini, prilagojene njegovemu okusu. Izdelke bodo pomagali pospraviti roboti.

Težava je zaenkrat le ena: medtem ko bodo cene izdelkov v trgovini prihodnosti povsem razumne, tega ne moremo trditi za denar, ki bi se moral vložiti v tovrsten objekt. Za izgradnjo samo enega tovrstnega supermarketa bi bilo namreč treba odšteti pravo bogastvo - 15 milijonov evrov.

FB članek - join us

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:

Glasuj

Prenesi v

Komentarjev: 3
Samos75 25.01.2016 10:46:16
Ne vem zakaj taka cena za tak supermarket, ko pa so zgolj artikli drugače postavljeni, pa police ipd. kajpak, ...
Samos75 25.01.2016 10:43:21
Paradižnik in paradižnikova mezga nista ravno različni kategoriji, paradižnik je oboje, ... grozdje pa vino iz grozdja, ter sokovi, tudi ne, vse je grozdje ali iz njega, ... ta oblika kategoriziranja ni nič novega, je pa logična. Je pa res da bo morda manj vpliva psihologije pri razvrščanju in umeščanju artiklov, po trgovini.
 
gaby2 25.01.2016 10:33:10
Širjenje teh informacij je kot lanski sneg! Najprej povejte, da zaradi sebičnosti nekaterih se ne morejo uskladit glede osnovnih zahtev kar se hrane tiče. Nedvomno v bodoče, bodo delali kooperativno zato, da se ustvari integriran sistem...nedvomno...ZBUDITE SE!
Več komentarjev

Iskanje

 

Anketa

Po brexitu sem:

calculate
glossary
indexes
indexes