23.04.2014
LJ
22° / 8°

Že imate svoj profil na LinkedInu?

Tudi slovenski delodajalci v iskanju primernih kadrov vse pogosteje zaidejo na spletno stran LinkedIn. Kot kaže, si upravljanja kariere brez tega družbenega omrežja danes ne moremo več predstavljati. Že imate svoj profil?

Potem ko boste izpolnili vsa polja, ki jih morate, da se na omrežju LinkedIn pojavite kot kredibilen udeleženec na trgu dela, ste naredili šele prvi korak. Sedaj ste enaki več milijonom uporabnikov. Da bi resnično lahko izstopali in da bi vas potencialni delodajalci lahko opazili, bo treba storiti nekaj več. Z nasveti nam je tokrat pomagal Martin Pelicon iz podjetja Mojedelo.com.

LinkedIn
Vstopna stran omrežja LinkedIna



1. Kaj o vas pove naslov?
Ali vaš naslov predstavi to, kar dejansko počnete, ali imate napisano le "Vodja pri podjetju ABC"? Na voljo imate 120 znakov, tako da ste lahko bolj kreativni. Napišite kaj več, nekaj, kar bo izstopalo in dejansko predstavilo vaše kvalitete. Tako boste pri potencialnem delodajalcu takoj vzpodbudili zanimanje. Poskusite raje kaj takega: "Ekipa je pod mojim vodstvom na trg lansirala revolucionaren izdelek …"

2. Izkoristite povezave, ki so vam na voljo
Pri svoji predstavitvi imate na voljo tri povezave na različne spletne strani. Namesto da se držite standardov (my website), izberite opcijo Other in ustvarite povezavo na vašo stran na Facebooku ali predstavite svoj (poslovni) blog. Vaš zdajšnji (ali nekdanji) delodajalec je pomemben, ampak trenutno poskušate prodati sebe, in ne njega ali njegove izdelke.

3. Pojavite se na seznamu … prostih delovnih mest?
Vsak lahko objavi prosto delovno mesto v skupini, katere član je. Toda zakaj ne bi vi naredili ravno obratno? Namesto da ponujate službo, napišite, da jo iščete. Še to: poglejte, katere skupine bi lahko vsebovale vaše potencialne delodajalce, in se jim pridružite.

4. Promovirajte svojo blagovno znamko
Še veliko je priložnosti na spletu, kjer se lahko učinkovito predstavite in dodate kamenček v mozaik svoje blagovne znamke. Začnite s podpisom v e-pošti, nadaljujete s spletnimi vizitkami, ostale možnosti pa raziščite sami.


Verjetno ne boste čez noč zgradili svoje blagovne znamke na spletu, vendar se splača potruditi. Vzemite si nekaj časa, pripravite stvari, kot je treba, in tudi uspeh ne bo izostal. Tudi če vas delodajalec ne najde na ta način, bo zagotovo brskal po spletu in iskal podatke o vas, ko se boste prijavili za kakšno zanimivo službo. Se bo ujel v past, ki ste mu jo nastavili?

FB članek - join us

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:

Glasuj

Prenesi v

Komentarjev: 3
 
lubje 13.02.2012 09:17:07
Da vas ni sram. Spet neke tuje strani, po drugi strani pa koliko takih slovenskih strani obstaja.
Več komentarjev

Iskanje

Anketa

Stisk roke

Razmišljate, da bi odprli svoje podjetje?

calculate
glossary
indexes
indexes