23.10.2014
LJ
/ 4°

Včasih je lahko prevelik uspeh tudi škodljiv!

Rachel Brown je lastnica male pekarne. Da bi povečala obseg svojega poslovanja na spletni strani groupon ponudila kar 75 odstotni popust na svoje kolačke in doživela tako rast prodaje, da bi skoraj bankrotirala.

Torte
Torte podjetja Need-a-cake. (vir: need-a-cake.com)

Čeprav se sliši kontradiktorno, je prav nenadno povečanje prodaje podjetno pekarko spravil na rob propada. Kot poroča Daily Mail, je v svoji majhni pekarni mesečno naredila okoli 100 tort. Zaposlenih je imela osem ljudi in kljub temu poslovala z rahlim dobičkom. Podjetje Groupon jo je prepričalo naj v sklopu njihove internetne strani ponudi večji popust, ki ji bo prinesel nove stranke.

Rachel Brown je pripravila paket s kar 75 odstotnim popustom, v katerem je ponudila paket 12 tortic pod njihovo lastno ceno. Mislila je, da se bo odzvalo le nekaj ljudi. A odziv je bil neverjeten. Kupone s popusti je kupilo kar 8.500 ljudi, po tem pa so bili ponudbo prisiljeni umakniti.

Rachel je morala proizvodnjo povečati iz 100 tort na mesec na osupljivih 102.000. Da bi lahko zadovoljila vse povpraševanje je preko agencije zaposlila 25 dodatnih ljudi, ki so delali v treh izmenah. Že tako je bila postavljena cena prenizka, da bi lahko pokrila obstoječe stroške, sedaj pa si je zaradi povečanega obsega proizvodnje nakopala še nove.

Tako je izginil ves dobiček iz preteklega poslovanja. Da bi podjetje obdržali nad vodo, so bili prisiljeni nekaterim kupone celo zavrniti. Sedaj upajo, da bodo kljub preteku ponudbe nekatere stranke uspeli zadržati in tako nadoknaditi ustvarjeno izgubo.

Kot kaže pa je prišlo tudi do težav pri komunikaciji s podjetjem Groupon, saj trdijo, da so bili s pekarno v stalnih stikih, a da jim nikoli niso omenili težav zaradi prevelikega števila naročil, med tem ko Rachel Brown trdi ravno nasprotno, in sicer, da kljub stalnim pritožbam podjetje ni storilo nič, da bi jim pomagalo rešiti težave.

FB članek - join us

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:

Glasuj

Prenesi v

Komentarjev: 1
Spetsnaz 24.11.2011 06:44:16
Isto se dogaja v Sloveniji. Stranke, ki kupujejo taksne kupone so slabe stranke, saj se selijo iz ponudbe v ponudbo in iscejo samo ponudbe za dva ali tri €. Taksne stranke se nikoli ne vrnejo. pricakujem, da se taksne strani ne bodo dolgo obdrzale v Sloveniji.
Da moje trditve drzijo, si na netu poglejte, katerih kuponov so najvec prodali.
 
Regratt 22.11.2011 11:10:35
Izguba je zgolj navidezna. Hkrati si je naredila toliko reklame, da bo bogato živela do konca svojih dni.
Samos75 21.11.2011 17:46:52
Zelo nepremišljen projekt, ...
DonĐunkerŠešok 21.11.2011 17:37:11
Da niso bli iz Kolektiv...
Več komentarjev

Iskanje

 

Anketa

Živite bolje ali slabše kot pred desetimi leti?

calculate
glossary
indexes
indexes