19.04.2014
LJ
18° / 8°

Jih bo internet dokončno spremenil?

V zadnjem času smo v Sloveniji po zaslugi novih tehnologij dobili kar nekaj zavarovalniških produktov, ki bodo svet zavarovanj spremenili za vedno. So zavarovalnice končno storile korak naprej?

registracija

Avtomobilsko zavarovanje ste še prejšnji mesec lahko sklenili zgolj tako, da ste se bodisi odpravili na zavarovalnico, na katero izmed zavarovalniških prodajnih mest, ki so locirana ob ustanovah, ki izvajajo tehnične preglede ali pa se je pri vas oglasil prijazni zavarovalniški agent s svojo košarico dobrot, ki vam je med tem, ko ste se odločali o obveznem zavarovanju, prodal še nezgodnega in med tem, ko ste razmišljali ali boste letos povozili kakšno srno in s kakšnim kaskom se zaščititi, še življenjsko.

avto zavarovanje

Internet je končno prinesel spremembo. Raziskave kažejo, da je tudi pri nas vse več povpraševanja po spletnih storitvah na področju zavarovalništva, v tujini pa so tovrstna zavarovanja že precej razširjena. WIZ zavarovanje je popolna novost na slovenskem zavarovalnem trgu in uporabniku omogoča inovativno sklenitev avtomobilskega zavarovanja preko spleta. Prav vse storitve v zvezi z zavarovanjem avtomobila je mogoče urejati preko spleta, tudi reševanje odškodninskega zahtevka.

Celoten postopek sklepanja zavarovanja se opravi na spletu v šestih enostavnih korakih. Uporabnik zavaruje svoje vozilo po lastni presoji, vnese dodatne opcije zavarovanja in še več, sam določi ceno. Avtomobil je tako zavarovan brez obiska zavarovalnice.

Posebnost zavarovanja je, da se sklenitelj glede na svoje vozniške izkušnje in varnost vožnje sam odloča o višini premije in soudeležbi pri vsaki kasko škodi – višja soudeležba pomeni nižjo zavarovalno premijo in obratno. Tako bodo varni, odgovorni in ozaveščeni vozniki izbrali višji znesek soudeležbe in plačali kar do 70 odstotkov nižjo zavarovalno premijo.

avto
Več izkušenj, manjša premija.

''Zavarovanje je namenjeno aktivnim, zaposlenim ljudem, ki prek spleta nakupujejo tudi druge izdelke in storitve. Prepričani smo, da bodo WIZ izbrali varni in varčni vozniki med 28. in 55. letom starosti, ki imajo dinamičen slog življenja in želijo sami odločati, kako in za kakšno ceno bodo zavarovali svoje vozilo,'' je ciljne stranke opisal Marko Štokelj, direktor za razvoj in finance pri WIZ. ''Naši načrti so zastavljeni visoko, saj želimo v prvem letu doseči 100.000 obiskovalcev spletnega mesta www.wiz.si in več kot 2.500 sklenjenih zavarovalnih polic. Glede na odzive v prvih dneh delovanja spletne strani sem prepričan, da nam bo ta cilj uspelo doseči.''

Novo zavarovanje ponuja pet kritij: poleg obveznega zavarovanja še kasko zavarovanje, zavarovanje v primeru telesnih poškodb ali smrti voznika, smrt potnikov in organizacijo pomoči na cesti. Za reševanje in izplačilo škod jamči Adriatic Slovenica d. d. Bor Glavić, direktor marketinga in IT pri WIZ pojasnjuje: ''Spletno poslovanje in plačevanje najrazličnejših računov je že povsem vsakdanje, saj 54 odstotkov Slovencev svoje račune redno plačuje s pomočjo spletne banke, skoraj 40 odstotkov pa jih je že nakupovalo po spletu. Na Nizozemskem ali v Veliki Britaniji kar 40 odstotkov lastnikov avtomobilov ureja zavarovanje vozil prek spleta, enak trend zaznavajo tudi v drugih državah. Raziskave, ki smo jih opravili, kažejo, da tudi v Sloveniji obstaja primeren segment strank, ki želi ne samo skleniti, ampak tudi v celoti urejati svoje zavarovanje prek spleta. To smo jim sedaj tudi omogočili.''

FB članek - join us

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:

Glasuj

Prenesi v

Komentarjev: 0
Več komentarjev

Iskanje

Anketa

Stisk roke

Razmišljate, da bi odprli svoje podjetje?

calculate
glossary
indexes
indexes