22.08.2014
LJ
21° / 13°

Forum

Forum je moderiran. Žaljivi komentarji oz. komentarji, ki bodo vsebovali sovražni govor, ne bodo objavljeni.
Neprimerne teme bodo izbrisane oz. prestavljene v ustrezno kategorijo.
maljana
Število vnosov: 5
01.02.2010 ob 07:42
 
Pravzaprav sem sama kriva za nastali položaj, pa bi vseeno želela še vaše mnenje.
Pred dnevi sem na priporočilo sorodnika kupila *univerzalni* sesalec za 2.400 evrov. Pri predstavitvi aparata je animatorka povedala, da poleg tega kar ima trenutno pokazati pripada še nekaj inovativnih reči, kot n.pr. priprava za pomivanje oken, uspešno odstranjevanje madežev v tepihih in oblazinjenega pohištva. Vse kar sem dobila naslednji dan je bila ena okorna posoda za vodo in običajne krtače, ki jih premore tudi stari sesalec. Pri uporabi sem ugotovila tudi nekaj pomankljivosti, ki otežujejo delo s tem sesalcem. Takoj sem telefonirala prodajalcu in povedala, da bi moral aparat, ki je kupljen za tako ceno biti in delovati brezhibno z vsemi povedanimi nastavitvami. Tako pa iz navedenega ne izhaja niti kdo je proizvajalec /povedano: neka nemška firma/.Vse skupaj se mi zdi, da je to en velik nateg.Prodajalec pa ni pripravljen vzeti nazaj aparat in vrniti denar.
Prodajalec je iz Komende.
cekin1
Število vnosov: 47
02.02.2010 ob 10:34
 
Spoštovani!

Žal res nesrečna izkušnja. ste se obrnili na tržno inšpekcijo ali vsaj zvezo potrošnikov? Našim bralcem bi zagotovo pomagalo, če bi navedli ime sesalca in ime podjetja, ki vam ga je prodalo.

Drugače pa Zakon o varstvu potrošnikov pravi takole:

Potrošnik lahko po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) napako na izdelku reklamira pri prodajalcu v dveh mesecih od odkritja napake (za napake, ki se na blagu pokažejo po dveh letih od prevzema prodajalec ne odgovarja več). Po lastni izbiri lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če o napaki obstaja spor, pa mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisni odgovor.

Primeri, ko si je potrošnik premislil in želi vrniti izdelek, ki nima napake (potrošnik želi zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska), pa niso zakonsko urejeni (izjema so pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov), temveč se rešujejo na podlagi dogovora med potrošnikom in prodajalcem. Če si je torej potrošnik premislil, bo zgolj od dobre volje prodajalca odvisno, ali bo tej želji ugodil. V praksi lahko sicer zasledimo, da marsikatero podjetje potrošnikom nudi vračilo izdelka v določenem roku.

Upam, da smo pomagali.

cekin
maljana
Število vnosov: 5
19.02.2010 ob 14:42
 
Dragi Cekin,
nadaljujem s tem *famoznim* sesalcem. Štorija se je končala dokaj srečno. Prodajalec je prišel in odnesel sesalec, vrnil evre na transakcijski račun., z odbitkom 50,00 evrov kot, kakor je rekel, obrabe sesalca. Suma sumarum, še kar srečen zaključek. V nadaljevanju pa upam, da mu ni uspelo vsiliti še komu tako *uporaben* in drag izdelek.

cekin1 je napisal:
Spoštovani!

Žal res nesrečna izkušnja. ste se obrnili na tržno inšpekcijo ali vsaj zvezo potrošnikov? Našim bralcem bi zagotovo pomagalo, če bi navedli ime sesalca in ime podjetja, ki vam ga je prodalo.

Drugače pa Zakon o varstvu potrošnikov pravi takole:

Potrošnik lahko po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) napako na izdelku reklamira pri prodajalcu v dveh mesecih od odkritja napake (za napake, ki se na blagu pokažejo po dveh letih od prevzema prodajalec ne odgovarja več). Po lastni izbiri lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če o napaki obstaja spor, pa mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisni odgovor.

Primeri, ko si je potrošnik premislil in želi vrniti izdelek, ki nima napake (potrošnik želi zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska), pa niso zakonsko urejeni (izjema so pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov), temveč se rešujejo na podlagi dogovora med potrošnikom in prodajalcem. Če si je torej potrošnik premislil, bo zgolj od dobre volje prodajalca odvisno, ali bo tej želji ugodil. V praksi lahko sicer zasledimo, da marsikatero podjetje potrošnikom nudi vračilo izdelka v določenem roku.

Upam, da smo pomagali.

cekin

urlu/u[/url]smiley
cekin1 je napisal:
Spoštovani!

Žal res nesrečna izkušnja. ste se obrnili na tržno inšpekcijo ali vsaj zvezo potrošnikov? Našim bralcem bi zagotovo pomagalo, če bi navedli ime sesalca in ime podjetja, ki vam ga je prodalo.

Drugače pa Zakon o varstvu potrošnikov pravi takole:

Potrošnik lahko po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) napako na izdelku reklamira pri prodajalcu v dveh mesecih od odkritja napake (za napake, ki se na blagu pokažejo po dveh letih od prevzema prodajalec ne odgovarja več). Po lastni izbiri lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če o napaki obstaja spor, pa mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisni odgovor.

Primeri, ko si je potrošnik premislil in želi vrniti izdelek, ki nima napake (potrošnik želi zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska), pa niso zakonsko urejeni (izjema so pogodbe, sklenjene na daljavo in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov), temveč se rešujejo na podlagi dogovora med potrošnikom in prodajalcem. Če si je torej potrošnik premislil, bo zgolj od dobre volje prodajalca odvisno, ali bo tej želji ugodil. V praksi lahko sicer zasledimo, da marsikatero podjetje potrošnikom nudi vračilo izdelka v določenem roku.

Upam, da smo pomagali.

cekin

smileysmileysmileysmileysmiley
janicb4
Število vnosov: 2
22.08.2010 ob 18:40
 
Ne kupujte postelj od Lip Poljčane!!!smiley
Dobavo Zoje so prestavili 2 krat - tako bi na posteljo čakali več kot 3 mesece !!!
Pri Rose posteljici pa je samo ena stranica dekorirana (desno od pomičnih vrat)- to pa pomeni da, če posteljico postavite v desni kot zakrijete dekoracijo - lahko pa obrnete posteljico za 180° in ne uporabljate pomičnih vratc, ki bodo ob steni - dekoracija pa bo vidna !!!
In za to slovensko domiselnost sem plačal 192 €, BREZ GOTOVINSKEGA POPUSTA IN BREZ OPRAVIČILA DA SMO ČAKALI TAKO DOLGO IN DA SO 2X PRESTAVILI ROK DOBAVE.
POSTELJICO bom vrnil - HVALA, DA STE ZAPRAVLJI MOJ ČAS IN ŽIVCE...smiley
 


smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley

Iskanje

glasnik - 8

Dokaz, da se da uspeti tudi brez pohlepa in s trdim delom

Janez Zgonec je eden tistih podjetnikov, pri katerem takoj začutiš, da mu dejanja pomenijo več kot besede. O tem so pričali zelo skopi odgovori, ki nam jih je namenil na začetku našega pogovora. A na koncu se je izkazalo, da blagovno znamko DorJan upravlja človek z izdelno poslovno vizijo in trdnimi načeli.

calculate
glossary
indexes
indexes

Anketa

Koliko ur delate v povprečju na dan?