Cekin.si
Ne dovolite, da vam pride stres do živega.

Naslovnica

5 trikov, kako se v službi spopasti s stresom

L.E.
15. 12. 2014 08.10
1

V službi brez stresa ne gre. To je treba sprejeti kot del življenja. Hkrati pa ne bi smeli nikoli dovoliti, da nam kaj takšnega uničuje razpoloženje. S stresom se je treba spopadati dan za dnem.

Ne dovolite, da vam pride stres do živega.
Ne dovolite, da vam pride stres do živega.FOTO: iStockphoto

Izberite jutranjo mantro

Ko se zjutraj pogledate v ogledalo, se poskušajte malo pogovoriti s seboj in se tako pripraviti na nov dan. Koristno si je povedati kaj v smislu: Sem dobra oseba in na delovnem mestu mi ni treba imeti slabe vesti, ker svoje delo vedno opravim najbolje, kot lahko. Sem jaz, imam svoje težave ravno tako, kot imajo drugi svoje. Ne morem vplivati na težave drugih, lahko pa vplivam na svoje počutje in se v vsakem trenutku odločim, da se počutim dobro.

V službo pridite nasmejani

Ko se nasmehnete, vaše telo pošlje možganom signal. Četudi se ne počutite zadovoljni, ti pričnejo izločati hormone sreče. Če se prisilite, da svoje ustnice razpotegnete v nasmeh, se boste torej veliko lažje spopadli z vsemi težavami, ki se lahko pojavijo, ko sedete za svojo delovno mizo.

Ne pretiravajte s kavo

Morda se zdi, da brez kave sploh niste sposobni opravljati svojega dela, a takrat ko je najbolj stresno, se z njo res ne koristi nalivati. Nekaj kave lahko spijete, toda zavedajte se, da preveč kofeina poveča razdraženost, občutke anksioznosti in stresa. Da se pomirite, je bolje spiti kaj zelenega čaja.

Izkoristite pametni telefon

Po navadi vsi pišejo, koliko lepši je bil svet, preden so se pojavili pametni telefoni, a treba je priznati, da se je z njihovo uporabo mogoče še kako kratkočasiti. Lepo je, če se lahko med malico s sodelavci pogovarjate in smejite; če pa ni tako, vam lahko dan polepša pametni telefon. Z njim se lahko med odmorom s kom pogovarjate, poslušate glasbo, pogledate kakšen zabaven video. Če tega pokažete sodelavcem, se lahko zgodi, da se med seboj celo povežete bolj, kot ste se med običajnim pogovorom.

Bodite odkriti

Pomembno je, da ste iskreni do sebe. Če ste recimo v službi naredili napako, zaradi katere je nastala stresna situacija, je nujno, da prevzamete odgovornost. Kar ne pomeni, da morate zapasti v depresijo. Vedeti morate, kdaj naredite nekaj narobe in takrat to poskušati popraviti. Iskreno pa morate priznati tudi, če vam določena služba škodi. Lahko da je enostavno za vas slaba in takrat spet ne smete pasti v depresijo. Iskati morate priložnosti, da začnete delati drugje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795