
Zaščitili se boste lahko le, če boste poznali vse trike prodajalcev. Nato na vas ne bodo več imeli takšnega vpliva. Portalu Business Insider je strokovnjak za prodajo zaupal naslednjih nekaj načinov, kako poskušajo prodajalci kupce pretentati, da jim pustijo čim več denarja.
1. Prodajalne so organizirane nasprotno urinemu kazalcu
Zakaj? Zato, ker je večina ljudi desničarjev. Če so prehodi med izdelki organizirani nasprotno urinemu kazalcu, lahko nakupovalni voziček potiskate z levo roko, z desno pa se dotikate izdelkov. In jih seveda veliko lažje položite v voziček.
2. Kar je najcenejše, je najtežje dosegljivo
To je še posebej vidno pri znižanju oblačil. Vedno so nekje na drugem koncu trgovine, tako da ste se prisiljeni prej sprehoditi mimo vseh dražjih izdelkov. Ko se končno znajdete pred obešalniki s cenejšo ponudbo, pa so namenoma čim bolj razmetani, da bi se obrnili in se raje odločili za nakup česa dražjega.
3. Prodajalci razmišljajo, kako kupujete
Predstavljajte si, da v prodajalno vstopi mlada mamica. Najverjetneje bo najprej nakupila za svoje otroke in svojega partnerja. Zato so izdelki, s katerimi lahko po nakupovanju za svojo družino nagradi samo sebe ter si tako privošči malo razvajanja, nekje na koncu njene poti skozi trgovino. Tam so denimo parfumi in ličila, ki so nato toliko dražji, da z njihovo prodajo še več zaslužijo.
4. Prilagodijo celo glasbo
Raziskave kažejo, da ljudje kupijo več, če je glasba, ki se vrti v prodajalni, prilagojena generaciji, ki jo najpogosteje obiskuje. Razlog je, da dobijo zaradi tega ljudje občutek, da nakupovanju namenjajo manj časa, kot ga dejansko; izgubijo občutek, da s tem čas zapravljajo. Zato se v prodajalni zadržijo dlje in seveda več kupijo. Ljudje dlje časa nakupujejo, če prodajalci nakupovanje spremenijo v prijeten dogodek.
5. Ogromno zaslužijo, ko čakate v vrsti
Zadnja past se pojavi, ko čakate, da boste svoj nakup plačali. Prodajalci vam pred nos zložijo izdelke, pri katerih je največja verjetnost, da jih boste kupili bolj impulzivno, da jih boste torej spustili v svoj nakupovalni voziček, ne da bi o tem veliko razmišljali. To so časopisi, sladkarije, šminke, sončna očala, bižuterija. Čeprav so poceni, so najbolj izpostavljeni tisti izdelki, pri katerih prodajalec zasluži največji odstotek od prodaje.
Raziskave kažejo, da ljudje kupimo kar za 50 odstotkov več, kot potrebujemo. Zmanjšajte ta odstotek in ta denar raje spravite med prihranke.
Preberite si še, kako kakovostni so izdelki, ki jih prodajalne prodajajo pod svojo znamko.
Komentarji (5)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV