
Leta 2011 britanska banka Tesco zaradi tehničnih težav 175 tisoč strankam ni poslala bančnega izpiska, ki tem pove, kakšno je stanje njihovega posojila ali kreditnih kartic. Ker pa na Otoku obstaja zakon, ki redno obveščanje strank banke zapoveduje, so morali priznati napako in se 175 tisoč Britancem opravičiti z denarnim nakazilom.
"Banka mi je očitno pet mesecev pozabila pošiljati bančni izpisek stanja mojega posojila, tako da so mi sedaj v zameno nakazali 450 funtov. Lepo," je na Twitterju zapisal eden izmed srečnih prejemnikov povračila, Stuart Gibson. To je kar 570 evrov. V povprečju bodo sicer oškodovane stranke v opravičilo prejele 290 evrov.
Po zakonu mora namreč na Otoku banka povrniti ves denar, ki ga je na račun stranke zaslužila v času, ko izpiska, čeprav bi morala, ni izdajala. To pomeni, da povrnejo stroške poslovanja, ki so jih zaračunali v tem času, in celo obresti, ki so jih zaslužili v tem času. Kar 55 milijonov evrov bo tako ljudem vrnila banka Tesco.
Komentarji (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV