Cekin.si
Poskus promocije se je za veliko ameriško banko končal klavrno.

Naslovnica

Ne boste verjeli, kako se je osramotila znana banka!

L.E.
14. 05. 2014 13.22
7

Veliko poslušamo, kako je treba pri poslovanju izkoristiti prednosti, ki jih nudijo socialna omrežja. A kot kaže naslednji primer, je treba, preden kaj objavimo, pomisliti, ali je lahko učinek ravno obraten.

Eden najhujših primerov uporabe socialnih omrežij ob napačnem času je primer ameriške banke J.P. Morgan. Ti so na svojem Twitter profilu ljudi pozvali, naj njihovemu direktorju zastavijo kakršno koli vprašanje. A vprašanja niso bila takšna, kot bi si jih želeli. Poskus, da bi se povezali s potencialnimi uporabniki njihovih storitev, se ne bi mogel bolj izjaloviti.

V manj kot šestih urah je J.P. Morgan prejel več kot šest tisoč vprašanj, a niti eno ni bilo takšno, kot so si predstavljali, da bo. "Lahko dobim nazaj svojo hišo?" je bilo eno vprašanje; drugo pa: "Ste imeli v mislih določeno število ljudi, ki jim morate uničiti življenje, preden bi svoj model poslovanja razglasili za uspešnega?" Po šestih urah so plaz vprašanj seveda ustavili.

Ni pa se kaj takega zgodilo le banki J.P. Morgan, temveč še mnogim drugim zelo znanim podjetjem. Ko je veriga kavarn Starbucks leta 2012 ljudi pozvala, da prek Twitterja tudi oni delijo nekaj prazničnih misli (bil je ravno čas božiča), so se namesto teh usule kritike, ker naj bi Starbucks plačeval nižje davke kot običajne kavarne oziroma ker naj bi slabo delal s svojimi delavci.

Poglejte še, katera delovna mesta bodo zelo kmalu zelo perspektivna.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (7)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795