Dubajski strokovnjak za marketing Akhilesh Kumara je bil gost v hotelu Sabrina. Pripravljal se je na večerjo, ko se je zgodilo nekaj, kar mu je spremenilo življenje. Ko je sedel ob oknu v restavraciji, mu je pogled ušel na ulico. Ravno v oči sta ga gledala dva lačna otroka. Zasmilila sta se mu.
Dečku je z roko pokazal, naj pride v restavracijo. Malček je prišel in s seboj pripeljal tudi sestrico. Povabil ju je k mizi in jima dejal, da lahko naročita, kar želita. Večerjali so v tišini, po obedu sta si otroka umila roke in odšla iz restavracije.
Ko je prosil za račun, je sledilo presenečenje. Namesto zneska je na njem pisalo: "Nimamo cenika za človekoljubnost. Naj vam bo povrnjeno z dobrim!" Pozneje se je izkazalo, da je zgodba resnična, pripis na računu pa izmišljen. Kumara je zgodbo objavil, da bi navdihnil druge k pomoči.
Komentarji (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV