Cekin.si
Banka osebnih podatkov in številk računov nikoli ne zahteva prek telefona.

Banke

NLB opozarja: Nov poskus prevare prek telefona

M.M.
15. 01. 2020 13.47
0

Prevaranti znova poskušajo priti do osebnih podatkov strank banke NLB. Če ste jim jih že razkrili, pa poglejte, kaj svetujejo v omenjeni banki.

Banka osebnih podatkov in številk računov nikoli ne zahteva prek telefona.
Banka osebnih podatkov in številk računov nikoli ne zahteva prek telefona.FOTO: Bobo

Prevaranti, ki poskušajo pridobiti osebne podatke strank, so znova na delu, opozarjajo v banki NLB.

Za kakšno prevaro gre tokrat?

Nepridipravi poskušajo s telefonskim klicem od sogovornikov pridobiti podatke, kot so številka plačilne kartice, CVC koda, številka osebnega računa in podobno. "Poudarjamo, da gre za poskus prevare in da banka tovrstnih podatkov nikoli ne pridobiva v okviru telefonskih pogovorov," so znova opozorili pri NLB, ki je v preteklosti zaznala še nekaj podobnih primerov. 

Kaj NLB svetuje?

V banki NLB vsem strankam oziroma prejemnikom tovrstnih telefonskih klicev svetujejo, da osebnih podatkov ne posredujejo. Če so to morda že storili, pa naj nemudoma prekličejo ali blokirajo svoje plačilne in kreditne kartice.  

Plačilne kartice lahko stranke NLB za uporabo zaklenejo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa kadar koli blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin ali s pomočjo bančnih strokovnjakov NLB Kontaktnega centra prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko (01) 477 20 00.

 

 

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 891