
Najpomembnejši vir prihodkov, oglaševanje, je k skupnim prihodkom prispeval 535 milijonov dolarjev oz. 18 odstotkov več kot v drugem trimesečju lani, potem ko je bila rast v predhodnih dveh četrtletjih 37- oz. 48-odstotna, poročajo tuje tiskovne agencije.
Twitter še vedno beleži izgubo, ta se je v minulem četrtletju znižala s 136 na 107 milijonov dolarjev.
Kljub negativni reakciji Wall Streeta na poslovanje družbe pa je prvi mož Twitterja Jack Dorsey poudaril, da so v drugem četrtletju naredili velik napredek v prioritetah.
Twitter je sicer povečal število mesečnih aktivnih uporabnikov na 313 milijonov, kar je tri odstotke več kot pred enim letom in nekoliko manj kot v prvem trimesečju - takrat je bilo 310 milijonov rednim mesečnih uporabnikov.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV