Po objavi računa iz rovinjskega lokala Roxy za 72 kun (9,50 evra) za dva kapučina se je vsul plaz komentarjev, v katerih večina meni, da račun ne govori v prid rovinjskemu turizmu.
Hrvaški inšpektorji pravijo, da imajo lastniki lokalov pravico določiti cene po svoji volji, tudi 1000 kun (131 evrov) ali več za eno kavo, če so zapisali v ceniku. Ker je lastnik kapučino zaračunal po ceniku, ki je na voljo na mizah na terasi lokala, v njegovem ravnanju ne vidijo nič spornega.
Omenili so tudi, da v nekaterih lokalih dopoldne veljajo drugačne cene pijač kot popoldne ali v nočnih urah. Dejstva, da imajo v Roxyju ločena cenika za hrvaške in tuje goste, inšpektorji niso obravnavali.

Po objavi prispevkov v različnih časnikih, tudi nemških, se je oglasil tudi lastnik Roxyja Damir Humar, ki je potrdil, da gostom iz tujine zaračunava več. Za časnik Glas Istre je pojasnil, da se je tako odločil, potem ko so mestne oblasti njegovo dosedanjo teraso ob rovinjski obali brez opozorila oddale drugem gostincu, njemu pa dodelile novo teraso, do katere morajo natakarji iz lokala hoditi 130 metrov, tudi čez cesto. Za 34 kvadratnih metrov terase plačuje 40.000 kun (5263 evrov) letnega nadomestila mestu Rovinj.
Novinarjem pa je svetoval, naj preverijo tudi cene v drugih rovinjskih lokalih, da bi se prepričali, da ni edini, ki ima visoke cene. Časnik ocenjuje, da gre za poslovno etiko, ki bi lahko ogrozila turistično podobo mesta, kjer si želijo zadovoljne goste, ki bi se radi vračali v Rovinj. Turistom svetuje, naj se pozanimajo o cenah, da ne bi na "rovinjski rivi" plačali kavo kot "žafran".
Komentarji (4)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV