KORISTNO

Nekateri moški besni zaradi tega oglasa. Ste ga videli?

Natisni0
Vsaka reklama je dobra reklama.

Še en velikan je presenetil z oglasom, ki dviguje veliko prahu. Najprej se je za drzen korak odločilo podjetje športne opreme Nike, sedaj pa Gillette.

PREBERI ŠE
Protestno uničujejo izdelke ene blagovne znamke

Podjetje Gillette je znano po svojem dolgoletnem geslu "Najboljše, kar moški lahko dobi". Sedaj pa so se odločili, da je čas za korak naprej: "Najboljše, kar so moški lahko". 

Tisti, ki so najprej slišali za škandal in proteste in šele nato pogledali oglas, so morda malce zmedeni. Oglas z naslovom "We Believe" oz. Verjamemo naslovi toksično moškost in napove novo ero podjetja. Najprej vidimo moške, ki se opazujejo v ogledalu in že znano staro reklamo podjetja. Nato sledi preobrat in prizori iz življenja, ki so nam vsem zelo znani – ustrahovanje med vrstniki, pretepanje, spolno nadlegovanje, agresija, vsiljene družbene norme in mnenje, kaj je normalno ... In odzivi na vse našteto ... oziroma bolje rečeno neodzivanje ali popolnoma zgrešeni odzivi. 

Sledi preobrat, in sicer v smislu, ko moški aktivno naslovijo problematično (v nekaterih primerih tudi kaznivo) ravnanje drugih moških (otrok, najstnikov in že odraslih moških). Do toksične moškosti se bodo morali opredeliti moški. Slednji so tisti, ki lahko učinkovito uvedejo spremembe – tudi z vzgojo svojih sinov. 

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke

A kaj, ko se je večina moških do tega oglasa opredelila zelo negativno. Začel se je celo bojkot Gillette izdelkov. Oglas na YouTubu ima že skoraj 16 milijonov ogledov – ima pa skoraj 380.000 všečkov ter skoraj 790.000 minusov. Komentarji so različni: eni pravijo, da gre za gonjo zoper moške in feministično propagando, spet drugi zahtevajo opravičilo, grozijo, bruhajo gnev in podobno. 

A Gillette vztraja pri svojem, saj verjamejo, da so potrebne pozitivne spremembe, nove generacije pa je treba vzgajati v duhu odgovornosti in želji biti boljši. 

Oglas je sprožil razpravo, kakšen naj bi bil moški sedanjosti in prihodnosti. Z odločnim stališčem, da se moški in naslednje generacije moških morajo odreči agresivnosti. V oglasu ni videti ničesar, kar ne bi bilo normalno in pričakovano: že sedaj se številni moški postavijo v bran napadenim otrokom in ženskam. Že sedaj prijatelj reče prijatelju naj neha "težiti" dekletu v lokalu. Že sedaj obstajajo očetje, ki svojemu sinu rečejo, naj se ne pretepa in naj spoštuje dekleta. Gillette želi, da njihovo podjetje zastopa ideale medsebojnega spoštovanja, odgovornosti in koncepta vzornika (starejši moški kot vzorniki mlajšim). 

Strokovnjaki pravijo, da je Gillette z oglasom sicer dvignil veliko prahu, a da podjetju ne bo hudega. Tako, kot se je zgodilo z že omenjenim podjetjem Nike. 

KOMENTARJI (0)
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.
PRIJAVI KOMENTARPravila za objavo komentarjev
PREKLIČI