PREMOŽENJE

Namesto slabih 27 evrov so za čevlje plačali skoraj 1600 evrov

Natisni0
Razmislite, koliko boste odšteli za kakšno stvar. Kaj plačujete – blagovno znamko ali kakovost?

Ameriška veriga trgovin z nizkimi cenami čevljev Payless Shoe Source se je odločila za marketinško potegavščino, v kateri je čevlje, vredne 30 dolarjev (26,46 evra), predstavila kot izdelke izmišljenega italijanskega modnega oblikovalca in jih prodajala za več sto dolarjev. Potegavščina je uspela.

Payless, ki z imenom nakazuje, da je treba pri njih za čevlje odšteti manj denarja, je lani zaradi manjšega prometa zaprl več sto trgovin po ZDA in odpustil več tisoč delavcev. Podjetje je zato sprejelo ponudbo družbe za marketing iz Brooklyna, da bi opozorilo nase.

Kako so opozorili nase?

Družba DCX Growth Accelerator je v nekdanji trgovini Giorgia Armanija v Los Angelesu konec oktobra pripravila dogodek za promocijo nove znamke čevljev izmišljenega italijanskega oblikovalca Bruna Palessija, kamor so povabili izbrane ljudi, med njimi znane modne oblikovalce iz tega filmskega mesta.

Na čevlje trgovine Payless so nalepili Palessijeve etikete in navili cene tja do 1800 dolarjev (1.587 evra). Gostje so srkali šampanjec in odgovarjali na vprašanja lažnih novinarjev, kaj menijo o kolekciji. Prav vsi so izražali navdušenje nad kakovostjo in videzom, nekateri niso mogli verjeti, da so ti čevlji tako poceni.

Tiste, ki so čevlje kupili, so po nakupu seznanili s potegavščino in jim vrnili denar, čevlje pa so lahko obdržali.

PREBERI ŠE
Čevlje prestižne blagovne znamke, ki sicer stanejo 500 evrov, kupila za 150. Sledil je šok

Če je poceni, je zanič?

Dogodek je bil dobra marketinška poteza za Payless, obenem pa zgovoren poizkus, kako deluje človeška psiha. Čevljem v izložbi trgovine Payless namreč ljudje ne bi namenili niti pogleda, kot Palessijeva mojstrovina pa so se jim zdeli imenitni in so bili zanje pripravljeni odšteti precej denarja.

Za prikaz vsebine je potrebno omogočite piškotke družbenih omrežij. Omogoči piškotke

KOMENTARJI (0)
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.
PRIJAVI KOMENTARPravila za objavo komentarjev
PREKLIČI