ŠTARTAJ, SLOVENIJA!

VINY&GRETA

Natisni0
Viny&Greta so 100-odstotno naravni gurmanski vinaigre prelivi, pripravljeni na osnovi izbranega sadja in domačega kisa.

Viny&Greta vaše jedi spremenijo v bogate, okusa polne, harmonične jedi, vas pa v vrhunskega šefa, ki razvaja prijatelje, kulinarič­ne sladokusce in otroke. Naravna sladkoba svežega sadja in kislost izbranega domačega kisa pričarata edinstven harmoničen okus z uravnoteženo sadno noto.

Viny&Greta - 5
Viny&Greta - 5FOTO: Mateja Jordovič Potočnik

Vinaigre prelive Viny&Greta se uporablja pri pripravi solat in sestavljenih solatnih krožnikov, odlič­ni so kot dodatek pečenemu mesu, belim ribam ali marinadam in so pika na i sladicam.

Drobna skrivnost, ki izvira iz bogate francoske kulinarike, močno spreminja tradicionalne okuse in ustaljene kuharske navade. Pri pripravi solate ne potrebujete dodatnega olja, kisa in soli.

Družina Viny&Greta ponuja štiri gurmanske vinaigre prelive, vsakega s svojim edinstvenim značajem: sadna mango in malina, nežni hruška - vanilija in paradižnik - čili s karakterjem.

Podjetniki, ki stojijo za to blagovno znamko, so Gregor Bulc, Andrej Kunejin Andrej Remškar.

Viny&Greta
Viny&GretaFOTO: Mateja Jordovič Potočnik/POP TV

Podjetniki imajo razne izobrazbe in nobena ni iz prehrambne industrije. Pred samostojno potjo so delali v korporativnih okolij, kjer so zasedali različne pozicije od business developmenta, marketing managerja, direktorja trženja in direktorja podjetja. Izkušnje so nabirali tudi z delom v tujini.

Kako se je porodila ideja za posel?

"Zelo radi ustvarjamo in kuhinja je mesto, kjer idej in možnosti nikoli ne zmanjka. Ideja se je porodila jeseni 2016, ko je po koncu obiska prijateljev, kjer se je tudi kuhalo, Andrej K. iz radovednosti preostali preliv gozdnih sadežev prilil na solato. In tako sta se srečala sadje in kis, ki tvorita zanimiv kontrast, ki daje jedem novo dimenzijo. Sprva smo preliv priložnostno kuhali za družinska kosila in druženja in ker je bil odziv preizkuševalcev vedno pozitiven in poln navdušenja in ob dejstvu, da podobnega izdelka v Sloveniji nismo našli, smo o ideji počasi začeli poslovno razmišljati. Pokazalo se je tudi, da so v svetu vinaigre prelivi velik trend in da kategorija tovrstnih izdelkov raste, kar je podkrepilo naše razmišljanje, da je vredno vložiti trud in čas. Ob sicer že polnem urniku, ta ideja nikakor ni hotela iz naših glav in ko smo slišali, da Štartaj, Slovenija! išče kandidate za drugo sezono, smo bili pripravljeni skočiti na glavo v neznano."

Kakšni so bili začetki? 

"Vsi smo že zaposleni  in delamo na različnih področjih. Gregor in Andrej R. sta že pred šestimi leti odšla na podjetniško pot in imata dve uspešni podjetji, Andrej K. pa trenutno vodim marketing pri svetovno uspešnem proizvajalcu desk za vodne športe s sedežem v Ljubljani. Ampak nemiren podjetni duh v nas stalno išče priložnosti."

Strahovi, s katerimi ste se soočali pred samostojno podjetniško potjo? 

"V našem primeru se je celotna zgodba odvijala postopoma. Sprva odhod iz korporativnega okolja, potem pripravljenost in odprtost za poslovne ideje in potem sama ideja prelivov. Strahovi seveda so, saj se v primeru vinaigre prelivov dobro zavedamo, da gre v našem primeru za odpiranje nove kategorije v Sloveniji, kar je velik zalogaj tudi za multinacionalke. Je pa bila želja po zgodbi, ki jo pišeš sam od uvoda do zaključka tako velika, poleg tega pa nam delovne energije ne manjka, da so nas vsi pomisleki ali strahovi kvečjemu spodbudili k še bolj odločnemu pristopu."

 Ključni argument, zaradi katerega ste se odločili, da greste v podjetništvo?

"Osebno smo imeli vsak svoje razloge. Po eni strani smo si nabrali ogromno poslovnih izkušenj, ki smo jim želeli dati vrednost v lastni zgodbi. Po drugi strani si delimo življenjske vrednote, kjer so družina in športi v katerih si napolnimo baterije in se podružimo s prijatelji, visoko na prioritetni lestvici, ki je nočemo zanemarjati v nedogled."

S kakšnimi težavami ste se soočali v začetnem obdobju?

"Projekt je presenetljivo dobro tekel in z večjimi težavami se nismo soočali. Imeli smo zelo malo časa, izdelek smo iz testnih vzorcev iz domače kuhinje, do industrijskega dizajna, embalaže in proizvodnje, pripeljali v samo nekaj mesecih. Smo se pa od samega začetka zavedali, da bo največja ovira, ki jo bomo morali premostiti, uveljavitev nove kategorije, kamor naši vinaigre prelivi sodijo. In prav za ta izziv je bil Štartaj, Slovenija! s partnerji Spar, POP TV in agencijo Formitas, več kot si novo podjetje sploh lahko zaželi."

Najpomembnejša lekcija, ki ste se je naučili v začetni fazi?

"Zaradi časovnih omejitev smo hitro ugotovili, da moramo brezkompromisno sprejemati odločitve, čeprav bi se za marsikatero temo dalo še lep čas pripravljati. Tudi sodelovanje s čim več partnerji se je izkazalo za nujnega, saj je bil to edini način, da smo ohranili naš poslovni model prožen in z minimalnimi investicijami, poleg tega pa smo tako hitro osvojili znanja, za katera bi sicer potrebovali dosti več časa."

Zakaj ste se odločili sodelovati v oddaji "Štartaj, Slovenija!"?

"Že na začetku smo se zavedali, da bo pot kreiranja nove kategorije v prehrambni industriji naporna in težka. Še preden je bilo sporočeno, da se Štartaj, Slovenija!, kjer je partner tudi Spar s svojo bogato prodajno mrežo in ugledom, vrača z drugo sezono, smo bili prepričani, da bi nam sodelovanje lahko odločilno pripomoglo k uspešnemu lansiranju in predstavitvi našega izdelka na slovenskem trgu. Na srečo je bila naša predstavitev pred komisijo uspešna in tako smo poleg zelo močnih partnerjev dobili tudi jasne časovne roke, ki so nas ves čas držali na visokih obratih in prisilili, da smo hitro sprejemali odločitve. Poleg pomoči se je tako pojavila tudi odgovornost, ki jo želimo na vsak način upravičiti."

Kje se vidite čez pet ali 10 let?

"Dandanes se svet zelo hitro vrti. Poslovne poti se hitro menjajo, ideje se lahko pojavijo v eni ali drugi obliki. Težko je reči, kje in kaj bomo počeli v prihodnosti. Glede projekta Viny&Greta si srčno želimo, da se predstavimo dovolj veliki skupini v Sloveniji, kjer bi našli dovolj uporabnikov. V mislih imamo že nekaj sorodnih izdelkov, ki bi lepo dopolnili linijo izdelkov, poleg tega pa se želimo širiti na tuje trge, kjer je potencial še večji."

KOMENTARJI (0)
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.
PRIJAVI KOMENTAR Pravila za objavo komentarjev
PREKLIČI