Za delovanje davčne blagajne bo vsak zavezanec potreboval namensko digitalno potrdilo, za katero bo od 15. novembra lahko oddal vlogo prek portala eDavki. Zavezanec, ki ne uporablja sistema eDavki, pa bo lahko za pridobitev namenskega digitalnega potrdila pooblastil koga drugega, na primer računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne.

Na finančni upravi pozivajo vse bodoče uporabnike davčnih blagajn, ki še niso registrirani kot uporabniki portala eDavki, naj za pridobitev namenskega digitalnega potrdila čim prej pooblastijo računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne.
Postopek je preprost. Na spletnih straneh eDavki ali finančne uprave naj natisnejo Obrazec za dodelitev in preklic zunanjih pooblastil v sistemu eDavki, ga izpolnijo in ga pošljejo na finančni urad, kjer imajo registrirano podjetje ali dejavnost. Pooblaščenec bo lahko nato v imenu uporabnika davčne blagajne vložil zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila in ga tudi prevzel.
Po vložitvi zahtevka bo zavezanec oziroma njegov pooblaščenec na osebni del portala eDavki prejel referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata. Prejeto referenčno številko in geslo bo zavezanec ali pooblaščenec nato vnesel v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani ministrstva za javno upravo. Portala trenutno še ni. Po vnosu omenjene referenčne številke in gesla bo lahko zavezanec ali njegov pooblaščenec na portalu prevzel namensko potrdilo, ki ga bo namestil v program davčne blagajne ali v mini blagajno.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV