
Družbena omrežja so polna različnih primerov številnih podražitev po uvedbi evra, pa naj gre za trgovine, razne storitve, kot so frizerski saloni ali parkirnine, poročajo hrvaški mediji.
Večini pritožb je skupno to, da so ponudniki storitev ali blaga cene zaokrožili navzgor. "Če je na primer nekaj prej stalo 13 kun, je sedaj nova cena dva evra, kar je občutno dražje," poroča spletna stran Index.hr.
Potrošniki navajajo primere: kava z mlekom v kavarni, kamor zahajam že vse življenje, je z 12 poskočila na 15 kun, pravi neka ženska. Moško striženje, ki je bilo prej 60 kun, je sedaj 10 evrov, poroča razočarani potrošnik.
Predsednica Zveze za varstvo potrošnikov Ana Knežević pravi, da jih ljudje kličejo in vlagajo pritožbe zaradi dviga cen. Največ pritožb je zaradi dviga cene kave v lokalih. "To se je dogajalo v vseh državah, ki so vstopile v evroobmočje. Videli smo na primeru Slovenije, Avstrije, Italije ... Opozarjali smo, da Hrvaška ne bo izjema. Tudi v omenjenih državah je bilo najhuje s cenami kave. Pri nas zdaj vidimo, da so podražitve tudi v pekarnah, od tam tudi dobivamo prijave," je še dejala.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV