
Ko je decembra 2009 komitentu NLB nekdo vdrl v spletno banko in njegovih 5.150 evrov nakazal na drug račun, je banka trdila, da je za varnost na spletu ta odgovoren sam, zato mu denarja ne more povrniti. Po pomoč se je obrnil na Zvezo potrošnikov, ki mu je pomagala spor rešiti na sodišču, in po štirih letih in pol dosegla, da mu bo banka v celoti povrnila ne le ukraden znesek, temveč tudi zamudne obresti.
Takšna sodba, ki jo je potrdilo tudi višje sodišče, pomeni, da bodo morale banke v prihodnje sprejeti večjo odgovornost za varnost potrošnikov, ki uporabljajo spletno bančništvo. Kot je zapisala Zveza potrošnikov: "ZPS je že večkrat pozvala banke, naj upoštevajo, da komitenti niso strokovnjaki za informacijsko tehnologijo." Zaradi tega bi morali, da bi preprečili spletne zlorabe, posvetiti več pozornosti izobraževanju svojih komitentov, kako se na spletu zavarovati, ne le, kadar pride do oškodovanja, trditi, da je bil uporabnik malomaren, saj ni imel dovolj dobro zavarovanega računalnika.
Preberite si še, kako preprečiti, da bi kdo vdrl v vašo spletno banko.
Komentarji (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV