Modna oblikovalka pa tudi milijarderka. Tory Burch je revija Forbes uvrstila med sto žensk, ki se lahko na tem svetu pohvalijo z največ moči in vpliva. A kdo bi si mislil, da se bo zgodba o uspehu začela v kuhinji?
Komaj deset let je tega. Leta 2004 je ustanovila svojo blagovno znamko in bila samo ena izmed množice žensk (in seveda moških), ki storijo enako. Le malo teh znamk preživi, še manj jih postane tako globalno uspešnih. Kaj pa meni, da je vodilo do njenega uspeha?
"Začela sem se ukvarjati s tem, kar me je res zanimalo."
Ko se je odločila, da postane modna oblikovalka, je šlo za velik korak naprej. Ni imela te izobrazbe, sta jo pa vedno najbolj zanimali prav moda in umetnost. "Preden sem ustanovila svoje podjetje, sploh nisem nikjer delala kot oblikovalka," pove. Sicer je delala v dveh znanih modnih korporacijah, a ne kot nekdo, ki je izdeloval oblačila. "Vendar se dejansko včasih izplača tvegati," zaključi.
"Razvila sem trdo kožo."
Nežna plavolaska se je v svetu podjetništva morala naučiti, da je nič ne prizadene. "Če si preveč občutljiv in razmišljujoč, se zgodi, da se ljudje nate spravijo veliko prej, poleg tega te kritika bolj prizadene. Jaz sem v svoji karieri, sploh na začetku, slišala nemalo kritik. Ljudje so bili do moje podjetniške ideje tudi zelo negativni. A vse to sem vzela le kot nek hrup, ki je ves čas v ozadju," razkrije. Tory se je enostavno lotila dela in vztrajala.
"Naučila sem se sodelovati s pravimi ljudmi."
Še ena stvar, ki se je je morala naučiti, da je lahko uspela: vsaj v svojem podjetju je morala pozabiti na koncept lojalnosti. Čeprav v svojem zasebnem življenju za prijatelje še vedno stori vse, kar lahko, tega več ne počne, ko je v službi. "Četudi zaposliš napačnega človeka le na eno delovno mesto, to vpliva na uspeh celega podjetja," je prepričana. "To je bila kar težka lekcija," doda, a ker jo je usvojila še pravočasno, je uspela.
"Takoj sem si postavila daljnosežne cilje."
Burcheva se je takoj odločila, da želi, da njena znamka postane znana po celem svetu. V prvih petih letih je imela sicer v načrtu le odprtje treh trgovin v rodni Ameriki, a že od vsega začetka je delala tudi k izpolnitvi svojega daljnosežnega cilja, kar pomeni, da je o tem vsem pripovedovala in tako že navezovala stike za naprej. Ko jo je nato v svojo oddajo vključila Oprah Winfrey, je ni predstavila kot lokalne oblikovalke, temveč kot nekoga, ki namerava osvojiti svet.