Ideja za iznajdbo nove blagovne znamke se lahko oblikuje leta in leta, treba je veliko trdega in odgovornega dela ter dober izdelek, ki se bo prodajal na trgu.
Ena najbolj prepoznanih blagovnih znamk in logotipov na svetu je zagotovo Coca-Cola. Ustanovljena je bila v Atlanti, zasnoval pa jo je Frank Robinson leta 1887. Leta 1895 je bila naprodaj že v vseh državah Združenih držav Amerike.
Vrednost blagovne znamke znaša zavidljivih 66,67 milijarde dolarjev. Živahnost ter mladost je sporočilo, ki ga nosi steklenica Coca-Cole in je ena najbolj prepoznavnih ikon na svetu.
IBM
Znamka, katere znesek se giblje okoli 59 milijard dolarjev, je še vedno močna konkurenca družbi Microsoft. Njegova matična družba je International Business Machines. Prepoznavni logo IBM je oblikoval Paul Rand leta 1972, ki je črkam dodal horizontalne proge ter s tem želel poudariti hitrost ter dinamiko.
Microsoft
Vrednost znamke Microsoft znaša prav tako dobrih 59 milijard dolarjev, za kar gre zahvala vsem dobro poznanemu ustanovitelju Billu Gatesu. Microsoft Corporation je združba z več kot 79 tisoč zaposlenimi v 102 državah. Ukvarja se z izdelovanjem, razvijanjem ter proizvodnjo programske opreme za računalinike. Med najbolj prodajane izdelke sodita Microsoft Windows ter Microsoft Office, ki ju zagotovo tudi sami zelo dobro poznate.
GE
GE je četrta najblj prepoznavna znamka na svetu, vredna kar 53 milijard dolarjev. V letu 2004 je prišlo do kar nekaj sprememb blagovne znamke, logotipa GE, pisave ter slogana.
NOKIA
Nokia Corporation je od leta 1960 v telekomunikacijski industriji postala vodilna v svoji panogi. Vrednost blagovne znamke znaša skoraj 26 milijard dolarjev. Danes je vsem dobro poznan slogan Nokia Connecting People, saj so ga zadnja leta kar nekajkrat preoblikovali, danes pa je poznan širši množici ljudi.
Toyota
Vrednost znamke je dobrih 34 milijard dolarjev. Blagovno znamko sestavljajo trije ovalni krogi, od tega centralna dva simbolizirata črko T ter predstavljata zaupanje med stranko in Toyoto.
Intel
Izvirni logotip Intel s padlo črko „e“ je bil ustanovljen pred 39 leti, katerega je oblikoval Silicon Valley, leta 1991 pa so uvedli današnjo podobo logotipa Intel. Cena blagovne znamke se vrti okoli 31 milijard dolarjev.
McDonald's
Okusni burgerji, krompirček ter druge dobrote, ki ste jih že zagotovo vsaj enkrat v življenju okusili v McDonaldsu, je eden izmed največjih verig hitre prehrane na svetu. Logotip je oblikoval sam Jim Schindler, blagovna znamka pa je vredna kar 31,05 milijarde dolarjev.

Disney
Blagovna znamka Walt Disney, vredna 29,51 milijarde dolarjev, je prepoznavna po medijski produkciji, studiu in tematskih parkih, katere letni prihodek znaša okoli 30 milijard dolarjev. Logotip je viden na najrazličnejših izdelkih, filmih ter medijih.
Cena blagovne znamke se vrti okoli 25,5 milijarde dolarjev. Tehnološko podjetje vzdržuje številne strani in druge spletne vsebine za uporabnike ter oglaševalce. Uporabnikom pomaga do takojšnega dostopa do informacij, in sicer ga uporablja kar 65-odstotni delež uporabnikov interneta.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV