Cekin.si
Kar 30.000 različnih ljudi vsak dan obišče njihovo stran.
Glasniki uspeha

V samo enem letu ustvaril eno najbolj prepoznavnih slovenskih podjetij!

Ž.K.
24. 12. 2012 17.59
46

Filip Jorgaćević je eden tistih podjetnikov, ki je dokazal, kako pomembna za uspeh podjetja je izbira pravega poslovnega modela. S svojo idejo na trgu ni bil prvi, a z inovativnostjo in trdim delom je konkurenco v izredno kratkem času dohitel in na številnih področjih celo prehitel.

Filip Jorgaćević
Filip JorgaćevićFOTO: Aljoša Kravanja

Filip Jorgaćević in Denis Potočnik sta solastnika podjetja Futurisimo, ki ga bodo naši bralci zagotovo prepoznali po blagovni znamki Kuponko. Kuponko.si je eden izmed mnogo portalov, ki v zadnjih letih preko spleta ponujajo popuste za različne izdelke in storitve. Dnevno ga obišče kar okoli 30.000 različnih uporabnikov, ki preko portala vsak dan opravijo v povprečju kar 1000 nakupov. Gre za izredno mlado podjetje, ki deluje šele od julija 2011. "Ideja je bila seveda že prej, a marsikaj je bilo treba pripraviti, razviti. Delovati smo začeli sredi poletja, ki je za poslovanje preko spleta najbolj neugoden letni čas. Tako smo prvi pozitivni utrip doživeli šele septembra, pravi razmah poslovanja pa šele v februarju 2012."

Prisegajo na inovativne, odštekane ideje.
Prisegajo na inovativne, odštekane ideje.FOTO: Aljoša Kravanja

Zanimive so izkušnje, ki sta jih Filip in njegov partner Denis prinesla v podjetje. Filip si jih je nabiral v družinskem podjetju, ki ima v lasti več restavracij, Denis je bil pred tem tržnik v enem izmed podjetij, ki je prav tako ponujalo popuste preko spleta. Ko Filipa vprašamo, kako je iz gostinstva presedlal na poslovanje preko spleta, je odgovor preprost: "Naše podjetje je pred tem za promocijo svojega poslovanja oglaševalo na podobnih portalih in ob tem se je porodilo kar nekaj idej, ki jih zdaj uresničujem v lastnem podjetju. Z Denisom sva aprila 2011 preko akcije na enem izmed danes konkurenčnih portalov uspela prodati kar 28.000 mesnih plošč. Danes rekorde postavljata s Kuponkom. Tako so pred prazniki prodali kar 60.000 kuponov za kuhano vino, kar je zagotovo slovenski rekord. Kot nam pove Filip, so taki rekordi danes mogoči zaradi uspešnega preteklega dela: "Mi imamo danes že zelo veliko bazo uporabnikov. Treba jim je le pripraviti dobro ponudbo. Vprašanje je samo, kdo se bo kaj spomnil, kdo bo kaj naredil, da bo uspel prodati tako veliko kuponov."

Kar 30.000 različnih ljudi vsak dan obišče njihovo stran.
Kar 30.000 različnih ljudi vsak dan obišče njihovo stran.FOTO: Aljoša Kravanja

V pogovoru večkrat omeni, da je bistvo njihovih najuspešnejših ponudb, da so inovativne, odštekane ali celo nore, kot se sam izrazi. Tako se spomni ene prvih ponudb, ki so jih imeli: čevapčiči za 35 centov. "Take ponudbe nas ločijo od konkurence. Seveda pri taki ponudbi zaslužka ni. To narediš zaradi marketinga, zaradi večje prepoznavnosti in grajenja blagovne znamke."

Ob tem naš sogovornik ne pozabi omeniti, da podjetja, ki se odločijo za promocijo svoje dejavnosti preko popustov, zaradi nižje cene kakovosti svoje usluge ne smejo zmanjšati: "Če za primer vzamemo gostinca. Če se odloči za akcijo s popusti, ne sme zato zmanjšati obrokov ali pa se celo do strank s kuponi obnašati, kot da so drugorazredni gosti. Mi svojim naročnikom vedno razlagamo, da mora biti za nove goste storitev še boljša. Stranko si dobil v lokal. Zdaj jo moraš navdušiti, da se bo še vrnila."

V ekipi je trenutno 25 sodelavcev.
V ekipi je trenutno 25 sodelavcev.FOTO: Aljoša Kravanja

Prizna tudi, da je ogromno ljudi, ki vsak dan prežijo na najugodnejšo ponudbo, in da to niso kupci, ki bi postali lojalne stranke: "Veste, vsak dan se na različnih portalih pojavi okoli 100 novih ponudb. Samo na kuponko.si je vsak dan okoli 15 novih ponudb, ki pokrivajo širok spekter izdelkov in vse slovenske regije."

Ker ne Filip ne njegov partner karierno nista imela nikakršnih izkušenj z ustvarjanjem spletnih portalov in poslovanjem preko spleta, nas seveda zanima, kako imata urejen ta bistveni segment njunega podjetja. "Na začetku smo sodelovali z nekom iz Slovenije, nato pa smo našli profesionalno ekipo iz tujine, s katero zdaj res dobro sodelujemo. Tako na IT-področju z nami sodelujejo trije ljudje, ki se, kot sem omenil, nahajajo v tujini, ostali, torej ekipa tržnikov, tekstopiscev, skrbnikov fotografij, PR-ovcev, delujejo v Sloveniji, vse skupaj pa nas je okoli 25." Poudari, da je bistvena za uspešno poslovanje predvsem ekipa tržnikov, ki je organizirana po posameznih slovenskih regijah, za vse člane njihove prodajne ekipe pa so organizirali tudi izobraževanje, za kar so najeli svetovalno podjetje iz Avstrije.

V rekordni ponudbi so prodali kar 60.000 kuponov.
V rekordni ponudbi so prodali kar 60.000 kuponov.FOTO: Aljoša Kravanja

Da bi se ločili od konkurence, so uporabili različne prijeme. Od tega, da so ponudbe svojih naročnikov agresivno oglaševali tudi v drugih medijih, kot so brezplačniki, televizija in najbolj obiskane spletne strani, do tega, da so svojim uporabnikom ponudili obisk koncerta Dina Merlina po 91 odstotkov nižji ceni, in tega, da za promocije aktivno uporabljajo svojo maskoto, zaradi česar je marketing trenutno najvišji strošek podjetja. A njihovo poslovanje se širi z izredno hitrostjo. V prvi polovici leta so dosegli 400-odstotno rast, če se bo trend nadaljeval, bodo imeli na koncu leta kar 1000-odstotno rast prometa.

Ko se pogovarjamo o trendih, ki prihajajo, in o ciljih, ki bi jih rad dosegel, omeni, da lahko pri tistih, ki bodo želeli res narediti vtis na trgu, pričakujemo še večje popuste. Pričakovati je tudi pojav ponudb, ki bodo višje vrednosti. Vedno več pa bo po njegovem mnenju tistih, ki bodo portale s popusti izkoriščali za svoje osnovno poslovanje. In glede na razmere v slovenskem gospodarstvu ima najbrž kar prav. Poslovanje s kuponi je hitro, gotovinsko in zagotavlja določen obseg, torej vse tisto, kar danes pogreša večina podjetnikov.
 

Komentarji (46)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Gašper Blaži? 1 04. 11. 2013 14.21
+0
Kuponka sploh ne uporabljam, ker ga ne rabim. Ampak podpiram idejo
User1053970 27. 04. 2013 21.24
-2
dajte samo ponudbe nad 60 procentov popusta,da se razlikujete od drugih,isprobala zadovoljna
krvsejezaseden 27. 04. 2013 10.28
+2
sj člouk nemore verjet kakšn narod živi v tej mali državici po branju komentarjev.. foušija nacionalni šport :)))
CtrlDelete 06. 01. 2013 23.15
+5
ja sorry, kuhanc je bil pa vseeno dober!
User112773 02. 01. 2013 12.16
+14
Kar naprej tako ,kupci smo zadovoljni ker lahko ceneje kupujemo.Ponudniki pa da se jih spozna.Namesto oglaševanja dajo denar v direkten marketing kjer kupec za ugodno ceno spozna ponudnika.Če je kvaliteten se rade volje potrošnik vrača..
User112773 02. 01. 2013 12.16
+0
Je pa konkurenva velika 1 na dan ,kuponko ceneje itd..pa vedno novi se rojevajo.
bolex 01. 01. 2013 17.44
+26
Parkrat smo kupili nekaj iz gostinskih ponudb, pol so se pa kelnerji obnašali, kot da smo zastojnkarji. Zato ne nasedam več
Biofanatik 31. 12. 2012 05.30
+8
Ja taka megla ki jo prodjajo qvazi strokovnjaki vseh sort bo ugonobila našo Zemljico, se bo pregrela!
damirg@email.si 29. 12. 2012 00.51
+2
prvič slišim za to internetno stran.
McMxL 10. 04. 2013 23.21
+4
didi ahahahaha.... google (site:cekin.si didi24) pravi, da komentiraš le na cekin.si in točno v tej temi :)))) koliko ti plačajo ?:)
Krneki Vseskup 28. 12. 2012 21.58
+37
25 zaposlenih pravijo...in v letu 2011 je imela firma 407 EUR dobička. Uau... top slovensko podjetje ja, če ga primerjaš z Vegradom al kaj?
Slovenija tone 28. 12. 2012 22.58
+39
Ravno take firme, ki obrnejo toliko denarja in na koncu imajo 407 evrov dobička, bi morala davčna pogledati pod prste. To je bilo isto z mojim šefom: na leto je obrnil 400 jurjev, na koncu pa je imel sedem jurjev dobička. Dej, ne me ....
User746375 28. 12. 2012 23.43
+19
To se pa ja ve. Najboljši ekonomist je tisti, ki ob koncu leta prikaže zaslužek kot pozitivno nulo. Pa ni potem davkov.. . .
User433144 28. 12. 2012 20.15
+4
Super, človek se je dobro znajdil, vsaka mu čas, le tako naprej! Večina mu pač zavida, in po nepotrebnem kritizira.
McMxL 29. 12. 2012 00.26
+8
Ej sorry ti smart ass..Res ni potrebno,da vsak drugi dan dobim v moj inbox njihovo brezvezno ponudbo... Sicer pa zakaj bi kdo zavidal 407€ letnega dobička na firmi ?
McMxL 10. 04. 2013 23.17
+1
didi nikoli se nisem prijavil na njihovo mejl listo.. malo pogooglaj pa boš ugotovil v čem je fora...
Marjan Štimec 28. 12. 2012 18.36
+20
Kdaj bomo pa kaj delali. Od tistih, ki delajo jemati ni težko.
User689438 28. 12. 2012 17.38
+15
pa še to...konkurenca je marsikje pred njimi!!!
User689438 28. 12. 2012 17.37
+10
spam-a na polno ja..če bi se mi dalo bi ga že prijavil inšpekciji...sam se mi ne da in me ne zanima....
Komentator987 28. 12. 2012 13.50
+58
Masovno brisanje komentarjev, koliko sem opazil :) Koliko je tale plačal za članek, mislim reči oglas? In ne, to ni nevoščljivost, ampak ko opazim umazan marketing, pa me res malo pogreje da kaj takšnega napišem.
IvanaO 28. 12. 2012 13.58
+16
sej o ornk podjetnikih ki so res iz nič ustvarili marsikaj in tudi leta obstali na trgu (ker muhe enodnevnice se lahko hvalijo, zanima me kje bojo čez 10 let in o enem 4000x dobičku, ja če so pa prej imel 1000 eur prometa) pa ni ne duha ne sluha. Kvazi novinarstvo. Se strinjam s tabo admiral!
jaka 28. 12. 2012 13.08
+26
Vzeto iz konteksta: ..... vse naše maile je pospamal .. matr mu...
chili 28. 12. 2012 09.46
+69
To je firma ki bi preko drugih firm rada obogatela
fakin77 28. 12. 2012 21.03
+15
na račun drugih, ki takšne popuste dajejo. Običajno pa tak da dobis za denar ravno toliko kot plačas
ochi 28. 12. 2012 09.10
+45
30.000 ukinatnih ipjev na dan je malo veliko za tako majhen trg.
mufic 28. 12. 2012 09.04
+39
hodijo firme okol prosit če bi jih preko njihove firme lahko dobili izdelek cenejši.Jaka fora.Poln kufer imamo takšnih.Sramota
Piškica 28. 12. 2012 09.33
-3
dej dej dej, a kupujes pa te kupone.....?
McClain 28. 12. 2012 13.32
+4
mufic jaz sem tocno to napisal, sam enim mors cist direktno povedat, sicer je prevec za njihov domet
McClain 28. 12. 2012 08.56
+12
cista proizvodnja,izvoz nanajzahtevnejsa trzisca sveta ter lepa dodana vrednost izdelka, naredi to podjetje izjemno:-)
TRUMPP 27. 12. 2012 21.20
+122
Sami trgovci vsepovsod. Kdaj boste objavili kakšnega podjetnika s takšno rastjo, ki nekaj proizvaja, ne samo prodaja.
User211173 28. 12. 2012 23.26
+26
AKRAPOVIČ
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1087