Prejšnji mesec je lastnica newyorškega podjetja Blackwings and Ticonderogas, Caroline Weaver, sprejela naročilo za 1920 svinčnikov v skupni vrednosti 4000 dolarjev.
Prodaja več kot 200 različnih svinčnikov, pa tudi radirke in šilčke. Nima pa tehničnih svinčnikov, "saj večina še vedno prisega na klasičen leseni svinčnik. Čeprav je z njim več dela, saj ga je treba ošiliti, ga imajo raje."
Veliko proda turistom, oblikovalcem, šolarjem in študentom, a njene najboljše redne stranke stare nad 40 let. Med njimi nekatere zapravijo od 3000 do 4000 dolarjev letno. Povprečno je enkratni nakup po spletu za 50, v trgovini 25 dolarjev.
Vsak svinčnik okrasi s pentljo, kar kaže na njeno predanost poslu. Da ji svinčniki res veliko pomenijo, je jasno tudi, ker ima tetovažo v obliki svinčnika.
O maržah ni želela govoriti, pravi pa, da ima dobiček. Pravi, da vse za vsak prodan svinčnik, zato ji ni žal, ker ne prodaja preko velikih spletnih trgovcev.
Odraščala je v Ohiu in študirala umetnost v Londonu. Nekaj časa je potovala po svetu in nabirala svinčnike. Po prihodu v New York je vložila 80.000 dolarjev v podjetje za nakup zalog, spletno trgovino in najemnino.
Komentarji (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV