Cekin.si
Delavka pospravlja svoje stvari iz pisarne

Kariera

6 znakov, da je čas za novo službo

M.M.
28. 09. 2021 05.00
0

V zadnjih mesecih so milijoni delavcev zapustili svoja delovna mesta. Nekateri so našli nove zaposlitve in dali odpoved, spet drugi pa so odšli, ne da bi imeli nove službe. Kako torej veste, ali je čas, da začnete iskati nove izzive?

Služba - odpoved
Služba - odpovedFOTO: Shutterstock

Na to vprašanje so skušali odgovoriti na spletni strani CNN, kjer so zbrali šest znakov, ki kažejo na to, da je čas za odpoved in premik naprej. 

Najprej je treba vedeti, da imamo vsi slabe dneve na delovnem mestu. To še ne pomeni, da je treba takoj iti v akcijo in iskati nove priložnosti. Če se slabi dnevi vlečejo v nedogled, potem je to znak, da se resnično zamislite. 

- Dosegli ste vrh in nimate več prostora za napredek. Težko je ostati motiviran in produktiven, ko je jasno, da prostora za napredovanje ni. S časom se boste počutili ujete in volja do dela bo plahnela. Poiščite nove izzive. Morda celo v podjetju, kjer že delate.

- Nerazumevanje z nadrejenim. Nič ni narobe, če se z nadrejenim kdaj ne razumeta najbolje. Toda ko ni več zaupanja in spoštovanja, je najbolje, da se odpravite drugam. Če razmišljate o tem, da bi ostali znotraj podjetja in le zamenjali oddelek, potem preverite, ali je vaš nadrejeni težaven sam po sebi ali pa le izvaja politiko podjetja. Mogoče je, da je tudi on stisnjen v kot in njegovi nadrejeni pričakujejo, da se bo do zaposlenih obnašal tako, kot se. V tem primeru zamenjava oddelka ni rešitev. Morali boste zamenjati podjetje. 

- Odlašanje in delo v zadnji sekundi. Vsi občasno odlašamo in lovimo zadnje minute, če pa to počnete ves čas, potem je to znak za alarm in razmislek, da je morda čas za spremembe. Pri odlašanju je tako, da bo delo sicer narejeno, a bo njegova kvaliteta vprašljiva. Nalogo boste s svojega seznama opravil prečrtali in razmišljali boste o tem, da naredite le toliko, kolikor se od vas zahteva, in da ne zabredete v težave. Ko ste na delovnem mestu srečni in zadovoljni, se boste pri vsaki nalogi potrudili, ponosni boste za rezultate in trud, ki ste ga vložili. 

- Vaša in kultura podjetja sta popolnoma različni. Kultura podjetja igra pomembno vlogo pri vaši angažiranosti, produktivnosti in sreči, zato lahko vsaka prekinitev povezave povzroči težave. Na primer: če je za vas pomembno ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, nadrejeni pa vas v zasebnem času pošiljajo na izobraževanja in kličejo na zasebni telefon, potem je ta povezanost prekinjena. Zaposleni se po navadi počuti nerazumljenega in neslišanega. Tudi v tem primeru je čas za iskanje drugega delodajalca, saj boste v takem primeru težko kaj dosegli s pogovorom. 

- Zaznavate druge priložnosti. Ko se počutite nezadovoljni s svojim trenutnim položajem, začnete pogosteje opažati druge priložnosti. Vaš fokus se je torej premaknil. V tem primeru je najbolje, da se vprašate: Če bi bili brezposelni in bi vam ponudili trenutno službo, takšno, kakršna je sedaj, ali bi jo sprejeli ali še naprej iskali? 

- Vaš odnos se je spremenil. Nenadoma vam je vseeno. Zavedate se, da nimate niti volje niti energije za razlaganje, kako bi želeli opravljati trenutno delo. To je tako kot v partnerskih odnosih, ko nenadoma začutite, da je konec in da ni več upanja, zato trud in razlage, da bi bilo morda bolje, niso več smiselne. Vse, kar lahko storite, je, da prijazno rečete hvala lepa in zbogom. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 808