Z veseljem analizirate delo in osebnost sodelavca, sebe pa se ne lotite nikoli? Res je, da ni enostavno opraviti samoanalize, a ta je nujna, če želite graditi uspešno kariero. Velikokrat se namreč zgodi, da delavec sploh ne opazi, da več ne dosega zastavljenih ciljev. Spodaj je nekaj znakov, na katere morate biti pozorni, saj vas opozarjajo, da se morda morate zazreti v sebe.
1. Zamujate
Zamujanje je grozna navada in tudi nesprejemljiva. Upoštevajte roke, do katerih morate opraviti določene naloge, prav tako ne zamujajte na sestanke.
2. Ves čas iščete izgovore
Če ste nalogo slabo opravili, je dejstvo, da je slabo opravljena. Ne iščite izgovorov in ne krivite drugih. V primeru, da ste morali nalogo opraviti brez ustreznih navodil in gradiva, pa na to le opozorite, in sicer že med samim delom.
3. Opravite le osnove
"Nikoli me ne morejo tako malo plačati, kot lahko jaz malo in slabo delam." Naredite la toliko, da vas ne odpustijo in da lahko šefu rečete, da je delo opravljeno. S tem uničujete lastni ugled.
4. Opravljate
Določena mera "opravljanja" obstaja v vsakem kolektivu. Težava nastane, če se to sprevrže v zlobno opravljanje, s katerim načenjate ugled sodelavca. Nekateri "nadzorujejo" sodelavce, iščejo napake ... in potem o vsem poročajo nadrejenemu. Čeprav slednji tega sploh ni prosil. Takoj prenehajte in se brigajte zase!
5. Prepričani ste, da ste najpametnejši
Se sploh zavedate, kako težko je delati z osebo, ki meni, da je najpametnejša, da edina vse ve in da ima vedno prav? Prava muka!
6. Prezirate podjetje
Prepričani ste, da je vaš direktor nesposoben. Da podjetje sledi napačnim ciljem. Da so vsi oddelčni direktorji nesposobni ... Morda imate prav. Morda pa tudi ne in je čas, da začnete iskati drugo službo ali pa še bolje, da odprete lastno podjetje.
7. Ste opazno manj učinkoviti od sodelavcev
Vsi dobro delajo, le vi ves čas zaostajate. To ne pomeni, da so oni super talentirani, temveč ste morda v poklicu, ki vam ne leži preveč. Razmislite, ali se vaš talent morda skriva kje drugje.
8. Ves čas iščete izhod
Ko pridete na delovno mesto, začnete odštevati minute do odhoda domov. Izogibate se delovnim nalogam. Ne postavljate si ciljev, nič vas več ne veseli ... Morda gre le za prehodno krizo. Poglobite se v sebe in razmislite, ali je morda čas za nove izzive.

9. Z nikomer se ne razumete
V celem podjetju ni ene osebe, s katero bi se lahko pogovorili in ob tem uživali. Prav vsi vam gredo na živce. To pa je že malo sumljivo, se vam ne zdi? Dejstvo je, da se ne morete z vsemi razumeti. To je popolnoma sprejemljivo, saj "služba je služba, družba je družba". Do sodelavcev, ki vam niso pri srcu, se obnašajte korektno in kulturno. Z njimi lepo sodelujte in pri tem bodite profesionalni. Nihče pa vam ne bo zameril (vsaj zrele odrasle osebe ne), če se z njimi ne boste družili med odmori ali izven delovnega časa.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV