Chrissy Teigen je znano ime v svetu mode; danes 33-letna manekenka je svoj veliki met doživela pred devetimi leti, ko se je pojavila na naslovnici razvpite revije Sports Illustrated, sicer pa se je sprehajala po modnih brveh širom sveta in se pojavila v številnih reklamah. Slava ji je omogočila tudi uresničenje drugih sanj; pred dvema letoma je tako izdala svojo kolekcijo oblačil, izdala je več kuharskih knjig, od nekaj pa si je želela tudi nastopiti na televiziji. Po številnih manjših vlogah in pojavljanjih v različnih šovih in serijah se ji je pred kratkim ponudila priložnost, ko ji je ena izmed ameriških televizijskih hiš ponudila mesto sodnice v tekmovanju komikov.

Chrissy je bila nad ponujeno priložnostjo navdušena in jo je z veseljem sprejela, že pred njeno premiero pa jo je na svojih družbenih omrežjih pogosto oglaševala. Veliko napako pa je naredila več kot 24 ur pred uradno premiero, ko je na svoj profil na spletni platformi You Tube delila kar celotno 1. epizodo namesto oglasa zanjo, kot je načrtovala. ’Tako sem navdušena, da lahko z vami delim delček novega šova, v katerem sodelujem! Premierno bo na televiziji jutri,’ je zapisala ob posnetku, napako pa opazila šele slabih 40 minut kasneje, kar pomeni, da si je 30-minutni šov brez težav veliko ljudi ogledalo v celoti.

Le slabo uro pozneje se je Chrissy ponovno oglasila, tokrat na svojem Twitterju: ’No, kot kaže, so me odpustili, ker sem objavila celotno epizodo. Hvala vsem za prijazne besede in sporočite mi, če imata kakšna prosta delovna mesta.’ Teigenova, sicer žena pevca Johna Legenda, odločitve televizijske mreže očitno ni obžalovala, enemu izmed svojih sledilcev pa je odgovorila, da je v bistvu kriva mreža sama, ker so ji sploh poslali celotno epizodo. Ta je bila sicer poimenovana ’Samo za pregled’.

Številni strokovnjaki za družbena omrežja čedalje pogosteje in glasneje opozarjajo na veliko število informacij, ki jih vsakodnevno odlagamo na splet. Delodajalci profile družbenih omrežjih pogosto pregledajo že v trenutku, ko se prijavite na razpis za delovno mesto, pogosto pa vas spremljajo tudi v času zaposlitve, zato le dvakrat premislite, kaj je smiselno objaviti in kaj s tem sporočate svetu.

Komentarji (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV