Že včeraj smo poročali o novih dosežkih slovenskega mladega podjetnika. Nik Vene je najprej na trg poslal moške "podvezice" oziroma naramnice, ki na mestu držijo srajce, zdaj pa je na voljo še ženska različica.
Prosili smo ga za nekaj odgovorov.
Kako se na izdelek odzivajo ženske? Že prejemate naročila? Od kod?

Zaenkrat smo v treh dneh prodali slabih 50 kosov in zbrali malenkost več kot 2300 dolarjev, kar je skoraj 2000 evrov. Največ naročil je seveda iz ZDA, sledijo Kanada, Avstralija in močnejše države Evropske unije.
Velja pa poudariti, da je težko pričakovati podoben uspeh kot pri moških. Za moški trg delamo že tri leta, imamo bazo 70.000 ljudi z vsega sveta, ki dnevno spremljajo NV Holders. Podrobno imamo naštudiran tudi marketing, saj točno vemo, kakšna vsebina pritegne pozornost in ustvarja prodajo.
Pri ženskah smo pa pri vseh teh stvareh še na začetku. Dejstvo je, da bomo potrebovali vsaj nekaj mesecev, če ne celo leto, da točno naštudiramo, kateri kanali bodo generirali največjo prodajo, kakšen "content" oz. vsebina vpliva na žensko, da se bo odločila za nakup. Počasi bomo začeli graditi bazo, takšno, kot jo imamo sedaj pri moških.
Največji "bum" pričakujemo v naslednjih treh tednih, ko bomo objavljeni na viralnih straneh na družbenih omrežjih, kot na primer The Lad Bible, Fortafy, Unilad (vsi trije so potrjeni) in bo naš produkt videlo več 10 milijonov ljudi. Takrat bo jasno, kakšen domet ima naš W-Holder.
Izdelek naj bi 15 žensk tudi testiralo. Kako dolgo? Kakšne so bile prve ocene?
Drži, izdelek smo razvijali sedem mesecev: testirali smo različne čipke, elastike ... Cilj je bil ustvariti produkt, katerega temeljna naloga je seveda uporabnost – držanje srajce – poleg tega pa smo želeli, da bi bil obenem videti elegantno in seksi, kar bo ženski prineslo še dodatno samozavest. 15 žensk je produkt testiralo približno en mesec. V glavnem so bili odzivi dobri, bili pa smo zelo veseli, da so nam povedale, kaj je treba še popraviti, da smo lahko ustvarili zares popoln produkt.
Nam zaupate, iz kakšnih materialov je izdelek? Kje jih šivate? Kje nabavljate material?
Produkt je sestavljen iz čipke, elastik, regulatorjev in zaponk. Vsi materiali so naravni in koži prijazni ter imajo certifikate. V Kranju imamo svojo lastno proizvodnjo, kjer tako kot za moške S-Holderje skrbi šest šivilj. Material je v 90 odstotkih iz Slovenije. Edino zaponke prihajajo iz Hongkonga, saj jih v EU ni mogoče dobiti.
Kako vam gre s prodajo moške verzije? Koliko ste jih do sedaj prodali?
Prodaja moške verzije raste iz meseca v mesec. V dveh letih smo jih prodali malenkost več kot 18.000. Imamo svoje podružnice na Danskem, Norveškem, Madžarskem, Nizozemskem in v Braziliji, ki prodajajo tako prek spleta kot tudi prek fizičnih trgovin. Prisotni smo v šestih fizičnih trgovinah: dveh butikih NaraCamicie v Ljubljani, dveh butikih na Finskem in dveh butikih v New Yorku. Prav tako smo februarja začeli sodelovati z ameriškim Amazonom. Gre za ogromno zadevo, saj se je naša prodaja zaradi Amazona v teh parih mesecih podvojila. Prek njih odpiramo še druge trge – zaenkrat smo že odprli Amazon US in Kanado, v kratkem pa še EU, Mehiko, Avstralijo in Japonsko.
Ali drži podatek, da se pogovarjate z dansko vojsko, da bi sklenili posel? Za kakšno naročilo bi šlo?
Drži, da se pogovarjamo z dansko vojsko. Naša danska podružnica je pred mesecem stopila v kontakt z dansko vlado – sektorjem za obrambo, kjer so pokazali izjemen interes za naš S-Holder. Trenutno smo poslali približno 50 produktov na testiranje. V primeru, da bodo zadovoljni, je posel sklenjen. Prvo naročilo bi bilo oz. govora je o 1000 oz. 2000 kosih.
Vidim, da ste v zadnjem letu močno povečali ekipo. Še vedno poteka proizvodnja v Sloveniji?
Drži, celotna ekipa je slovenska. Imamo šest šivilj v Kranju, tiskarja in računovodstvo v Škofji Loki, v Ljubljani pa dve grafični oblikovalki, strokovnjaka za PR in blog, fotografa, "videoproducenta". Tu sem seveda še jaz, ki vodim celotno zadevo ter skrbim za marketing, razvoj produktov in podjetja, finance in prodajo.
Kakšni so načrti za naprej? Slišim, da imate v načrtu izdelavo srajc? Kakšne posebne srajce?
Res je. Vizija NV Holders-a je postati svetovno prepoznana blagovna znamka, z lastnim asortimentom izdelkov. Edini logični korak so srajce, saj bomo s tem naredili produkt, ki je popolnoma kompatibilen z našim S-Holderjem. Nato pa še seveda druga oblačila. Vendar bo sprva treba izpeljati kampanjo za ženski holder, stabilizirati prodajo le-tega produkta in dobiti ustrezne kadre – oblikovalce tekstila. Počasi, korak za korakom. Ko bomo imeli dovolj lastnih produktov, imamo veliko željo odpreti prvo fizično trgovino NV Holders. Verjamem, da bo to v nekaj letih.
Izdelek je zelo uporaben za vse, ki želijo biti urejeni in profesionalni. Seveda je zelo uporaben tudi za različne poklice - tudi za vojake, še posebej pripadnike, ki imajo višje čine in morajo biti v uniformi urejeni do potankosti.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV