Anja in Alen Marić neskončno rada ustvarjata nove stvari in najraje skupaj načrtujeta naslednje korake. Po njenih besedah imata 1000 idej za prihodnost, ki pa sta jih pripravljena nadgraditi, preoblikovati ali celo popolnoma zamenjati. "Mislim, da bi naju najbolj opisali besedi sanjač – garač. Za sanje sva pripravljena veliko narediti," je razložila Anja.
"Ko sva skupaj, lahko oba vidiva zelo daleč in veliko." |
Woodway je ustanovila sama, ko je bila stara 30 let, a hkrati z močno podporo Alena. "Mož je bil zelo šokiran, ko sem mu povedala, da se želim podati na samostojno pot. Vendar me je podprl." Bala se je in obenem verjela vase. "Tiste dni sem ogromno jokala, ker nisem vedela, kako mi bo uspelo. Je pa res, da sem vedela, da mi bo uspelo."
Med potovanjem na Švedskem sta v Stockholmu videla leseno uro, v katero sta se takoj zaljubila. "Sama sem takrat ostala brez službe in sem iskala novo poslovno priložnost. V izdelkih iz lesa in plute sem jo prepoznala zaradi njihove unikatnosti in drugačnosti," se spominja. Prve korake sta naredila čisto sama in še danes ne ve, kako sta takrat lahko sploh ustanovila podjetje. "Začela sva s samo svojim kapitalom, z zelo majhno vsoto denarja."
"Uspeš, če si nekaj res želiš in se ideji popolnoma predaš. Vedno nama je uspelo, čeprav je bilo včasih zares zelo težko." |
Pričakovanja in sanje so bili skromni, a so vodili v uspeh. Sloveniji so ponudili nekaj novega, privlačnega in zanimivega. Očala, metuljčki, kravate in lesen nakit so izdelani iz slovenskega lesa, medtem ko so izdelki iz plute iz originalne portugalske plute. Vsak njihov izdelek je unikaten, drugačen in poseben.
Lani so lansirali njihov trenutno najbolj prodajani izdelek - bambusov lonček za na pot, ki ga danes prodajajo že v več kot 30 različnih državah. A Anja se ne namerava ustaviti. V njenih najbolj drznih sanjah bi bili čez 10,15 let prisotni v več kot polovici vseh držav na svetu. "Naše izdelke bi prodajale različne trgovine po večjih mestih. Bili bi že poznana blagovna znamka. Naše trgovine bi bile poznane po tem, da nudijo inovativne in pametne rešitve za dobro okolja."
Naziv Mladega podjetnika leta 2015 jim je prinesel veliko medijske pozornosti, ki je ključnega pomena za mlado podjetje, ki se šele uveljavlja na trgu. "Hkrati pa tudi nov zagon, samozaupanje, ponos in veselje, ki nedvomno pomagajo na podjetniški poti. Takrat je celotna ekipa dobila poseben zagon, vsi skupaj smo delali kot eno in sprejemali zelo pozitivne odzive. Prepričana sem, da je skoraj vsak človek rad del lepe in uspešne zgodbe," se zaveda Anja.
"Sama zase bi rekla, da si morda več upam, da sem pripravljena za svoje ideje delati in se marsičemu odpovedati." |
Na začetku ni vedela, da je podjetniška pot tako zelo težka. "Prepričana sem bila, da je veliko lažje, z manj odrekanj." A ravno zaradi popolne predanosti, iskanja rešitev, raziskovanja, učenja je doživela ogromno lepega. Vsem, ki si želijo uspeti v podjetništvu, svetuje, naj si upajo. Naj bodo drugačni, boljši od drugih in naj vedno verjamejo v svojo idejo.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV