V zadnjem času je veliko govora o poklicih prihodnosti in premišljenem načrtovanju karierne poti.
Sicer je nemogoče z gotovostjo trditi, s katerimi poklici si boste v prihodnosti zagotovili delovno mesto in odličen zaslužek, a strokovnjaki so kljub temu izluščili nekaj poklicev, ki jim v bodoče zelo dobro kaže.
Na vrhu lestvice so tudi tržniki
Živimo v družbi, ki ne le išče, temveč tudi ustvarja priložnosti. To je v človeški naravi. Tržniki so tisti, ki te priložnosti ustvarjajo. Ne glede na to, ali gre za izdelek ali storitev, je tržnik vedno od samega začetka vpet v projekt. In naša družba vsak dan hlepi po novostih, zato bodo imeli tržniki vedno veliko dela. Podjetja se namreč zavedajo, da bodo storitve in izdelke prodali le z dobrim tržnikom. Zato iščejo najboljše in v njih vlagajo veliko sredstev.
Tudi zadnja recesija ni močno vplivala na ta poklic, saj so bili prav tržniki tisti, ki so morali odkriti načine, da kljub finančni krizi posel teče dalje. Dobri tržniki za svoja delovna mesta in plače niso skrbeli, saj so vedeli, da so nepogrešljivi.
Kako biti na vrhu?
Dober tržnik do svojega dela čuti strast in zagnanost. A da se prebije do vrha, bo potreboval še eno ključno sestavino, ki bo zagotovila popoln uspeh – znanje.
Vsi, ki so že zaposleni v trženju ali si želijo kariere na področju trženja, potrebujejo uporabna in napredna znanja. Gre za izredno živ poklic, v katerem se morate ves čas izobraževati. V nasprotnem ne morete poklicno napredovati, saj vas bo konkurenca povozila.

Zato vložite v sebe še danes: le tisti, ki so se pripravljeni učiti in spremljati nove trende, bodo uspeli. Vse skrivnosti dobrega tržnika vam odkrijejo predavatelji in predavateljice magistrskega študijskega programa Trženje, ki so ga letos na novo pripravili na B2, Visoki šoli za poslovne vede. Ob zaključku študijskega programa boste usposobljeni tako s področja vodenja in upravljanja profitnih in neprofitnih organizacij, kot s področja strateškega trženja.
Pridobili boste veščine vodenja in spoznali napredne vsebine s področja trženja, kar je pogoj, da postanete vodilni kader na področju strateških trženjskih rešitev. To pa je tudi vaš cilj, mar ne? Zato pohitite, rok za prijavo je do 22. septembra.
V središču vseh aktivnosti VŠPV so zadovoljni študenti, delodajalci in na koncu zadovoljni zaposleni diplomanti.
Ste že zaposleni in menite, da se je učenje za vas že zaključilo? Motite se!
VŠPV z izvajanjem izrednega študija prispeva k povečanju in posodabljanju znanja že zaposlenih.

B2, Visoka šola za poslovne vede ponuja nacionalno verificirane visokošolske študijske programe, ki diplomantom zagotavljajo najsodobnejša znanja in praktična usposabljanja s področja poslovnih, upravnih, organizacijskih in komunikacijskih ved. Gre za vede, s katerimi boste lažje prišli do zaposlitve: poslovna informatika, tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi, management in informatika ter že omenjeno trženje.
Sponzorirana vsebina