
Poletja je zagotovo konec. Pet tednov počitnic z družino. Tri tedne smo preživeli na morju, dva tedna smo uživali doma. Spočila sem tako telo kot glavo. Vračam se polna energije in zagona in se veselim nove sezone. Vem, kdaj je dovolj dopusta: takrat, ko v sebi čutim ogromen val življenjske energije. Včasih imam občutek, da kar lebdim. Obožujem ta občutek.
Ko je glava spočita, se vanjo takoj prikradejo nove poslovne ideje. Na papirju naredim čistopis idej. Izločim tiste, za katere v tem trenutku ne vidim perspektive, in izberem eno – privlačno in obetajočo. Tisto, ki jo najbolj začutim. Seveda vklopim 3D-razmišljanje ... Poleg pozitivnih strani. Kaj bi lahko šlo narobe?
Kot lastnica dveh podjetij, mamica dveh otrok, partnerica, hči, sestra, prijateljica ... imam dela in obveznosti ves čas več kot dovolj. Včasih se mi zdi, da gasim požare, včasih pa, da živim v kaosu. Bom našla dovolj časa, da se novemu poslu posvetim, da bo zaživel? Ga lahko realiziram? Kako v že tako poln urnik umestiti novo poslovno priložnost, ki zahteva tako vložek časa kot denarja?
Takšni scenariji so pri podjetnikih zelo pogosti. Miselnost podjetnika, stalna želja po ustvarjanju in napredovanju nam na pot neprestano polaga nove poslovne priložnosti. Vedno je idej in priložnosti več kot dovolj. Kako se torej odločiti in začeti novo dejavnost?
► Nevarnost je seveda, da ne bom imela dovolj časa.
► Druga nevarnost je, da se investicija ne bo povrnila.
Rešitev: našla bom osebo, ki mi bo pomagala. Če se investicija ne povrne, bom preživela.
Juhu, tako sem pripravljena na akcijo.

Koraki, ki mi bodo pomagali zaplavati v nov posel:
► Poslovno idejo predstavim različnim ljudem, da dobim mnenje drugih. Tako mi uspe videti potencialne priložnosti in nevarnosti, ki jih sama ne vidim. Morda nekateri menijo, da jim bo, če delijo svojo poslovno idejo z drugimi, nekdo idejo ukradel. Verjemite, za uresničitev idej je potrebno veliko truda, morda nekaj denarja, veliko iznajdljivosti. Tudi če vam kdo idejo ukrade, moramo biti boljši. Današnji trg je trg konkurence in konkurenca je zdrava in dobra. Vsem pomaga, da se razvijamo in smo boljši.
► Produkt bom najprej testirala na ciljni skupini. Prvo naročilo, ki ga nameravam narediti pri dobavitelju, bo narejeno izključno za namen pridobivanja povratne informacije potencialnih uporabnikov. Bi kupili ta izdelek po ceni, ki smo jo postavili? Kako bi jim tak izdelek pomagal v vsakdanjem življenju? Kaj bi pridobili, če bi ga uporabljali?
► Če se izkaže, da je izdelek dobro sprejet in bi ga uporabniki kupili, bom šla v izdelavo internetne trgovine, spletni marketing ter predstavitev izdelka pri potencialnih kupcih.
To je relativno varen način implementacije nove poslovne ideje.
Večina poslovnih coachev zagovarja fokus na eno dejavnost. Več je fokusa, boljši so rezultati. Po drugi strani pa ima Richard Branson 200 podjetij. Kaj je torej prava pot – fokus ali razpršenost? Moj odgovor na to vprašanje je, da smo si ljudje različni, da imamo različne želje in pristope, tudi ko govorimo o poslovnem svetu. Najdite svoj način.
Moj nasvet: Najdite svojo poslovno idejo, določite pot, po kateri jo boste uresničili. Pa srečno!
Članek odraža stališče avtorja in ne odraža nujno tudi stališča uredništva.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV