Cekin.si
Vodja

Kariera

'Samo jaz delam, drugi pa nič.'

M.M.
13. 05. 2021 07.53
0

"Za vse sem sam. Samo jaz lahko to naredim, saj drugi ne znajo. Samo jaz delam, drugi nič." Ste že kdaj kaj podobnega slišali na delovnem mestu? Od nadrejenega ali sodelavca?

Razporejanje delovnih nalog je ključnega pomena za uspešen kolektiv.
Razporejanje delovnih nalog je ključnega pomena za uspešen kolektiv. FOTO: Thinkstock

Zagotovo ste že kdaj imeli kakšnega sodelavca ali nadrejenega, ki je mislil, da le on dobro dela. Večno pritoževanje nad drugimi, da nič ne znajo in nič ne delajo. Nerganje, slaba volja ... Ob taki osebi trpi celoten kolektiv, saj je takšno početje izredno moteče in na trenutke tudi izredno neprijetno. Kaj storiti na primer v primeru, če vam ta oseba začne pripovedovati o sodelavcu ali komu iz podjetja, da nič ne dela in da ne zna delati. Če ste tiho, bi lahko okolica razumela, da se s tem strinjate. Če "nergaču" poveste, da se z njim ne strinjate, potem boste hitro vi postali tarča njegovih napadov. 

Osebe, ki smo jih opisali zgoraj, so po navadi resnično naporne in nikar se jim ne pustite, da vas vpletejo v njihovo nerganje. Pustite, da z njimi opravi nadrejeni, saj bo moral, če ne želi, da celoten kolektiv razpade. 

Obstajajo pa tudi osebe, ki resnično menijo, da morajo postoriti vse same. Za njih smo pripravili ta članek, saj jim želimo pokazati, da se delovne naloge morajo razporejati med zaposlenimi. Te osebe so delovne in ne znajo reči ne. Prav tako si ne upajo priznati, da imajo preveč delovnih nalog in da jih je treba smiselno razporediti. Ne želijo, da bo kdo mislil, da ne zmorejo. A vse ima svoje meje. 

Če ste se v tem opisu tudi sami prepoznali, potem razmislite o naslednjem: 

- Mikromenedžment ni dober za posel. Če je vse v rokah le ene osebe, se lahko hitro zalomi. Na primer, če ta oseba zboli, je vprašanje, kdo bo prevzel njegove naloge. 

- Psihološko in telesno izčrpavanje. Nekaj časa boste odlično funkcionirali, saj boste vse zmogli sami. A do kdaj? Ko se boste zlomili od utrujenosti, bo prepozno. 

- Drugi se bodo v vaši prisotnosti bolje počutili. Si predstavljate, kako je drugim poslušati, da morate vse sami, ker drugi ne znajo ali ne zmorejo? Ni prijetno. V kolektivu se bo vzdušje nemudoma izboljšalo, če boste pokazali, da zaupate sodelavcem ali podrejenim. 

- Višanje produktivnosti. Vaši sodelavci ali podrejeni bodo bolj produktivni, če boste delovne naloge pravično prerazporedili med njimi. Ko pokažete, da jim zaupate in jim poveste, da dobro delajo, bo produktivnost višja. 

- Višji občutek lojalnosti. Ko se bodo ljudje okoli vas čutili cenjene in spoštovane, se bo njihov občutek lojalnosti višal. 


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 861