Vaš imidž je izjemno pomemben, če se želite povzpeti, saj z njim posredujete informacije, ali ste res kredibilni. Mogoče ogromno delate, ste pridni in se borite za svoj kos pogače, a že z majhnimi napakami lahko ves svoj trud nehote porušite.
Držite se urnika in upoštevajte roke
Najpomembnejše je, da ne zamujate v službo ali z roki, ki so vam jih določili. Ne glede na to, koliko časa in energije ste vložili v svoj izdelek, da bi bil brezhiben, mu boste odvzeli vrednost, če boste z njim zamujali. Že na samem začetku ocenite, koliko časa potrebujete in pravočasno seznanite nadrejene, do kdaj lahko svojo delo korektno tudi opravite. Prav tako ne iščite izgovorov, zakaj ste prišli v službo prepozno, ampak se raje potrudite, da se vam to ne bo dogajalo, če hočete veljati za zanesljive tudi v očeh svojih šefov.

Ne čakajte na svoj uspeh, ampak bodite samoinciativni
Ne spite na lovorikah, ampak se neprestano izboljšujte in delajte na sebi. Iščite ideje in možnosti za osebni napredek, predlagajte nove rešitve, ki bi lahko optimizirale procese vašega dela in se dodatno izobražujte na vseh področjih, zaradi katerih ste lahko samo še bolj uspešni v ustvarjanju svoje kariere. Bodite na tekočem s spremembami, ki se neprestano dogajajo ter nadgradite svoje znanje z novimi trendi, ki prihajajo. Čas je, da postanete najboljša različica sebe, da boste resnično lahko zablesteli.
Pozabite na skromnost, ampak se izpostavite
Tako, kot boste gledali nase, vas bodo videli tudi drugi, zato ne bodite preveč skromni in tihi. Zaupajte si in nastopajte odločno ter samozavestno, ko je treba. Ne glede na to, kako zelo ste pridni, sposobni in delovni, pogosto to ni dovolj, da bi vas dejansko videli in opazili. Govorite in seznanite tiste, ki jih morate s svojimi dosežki ter suvereno zastopajte svoje področje, kjer ste domači in izkušeni oziroma dokažite z dejanji in besedami, da ste res vrhunski.

Bodite urejeni in upoštevajte poslovni bonton
Izbirajte oblačila, ki so primerna priložnosti in vaši funkciji, ob tem pa se pozanimajte o pravilih oblačenja tudi v podjetju, kjer ste zaposleni. S pravimi oblačili boste zagotovo naredili boljši vtis, hkrati pa poskrbite, da boste vedno urejeni od glave do pete. To ne pomeni samo, da imate urejeno pričesko, nohte in vodite osebno higieno, ampak da imate red tudi za svojo mizo, od papirjev, pripomočkov in pomembnejših dokumentov, ki naj nikoli ne bodo na vidnem mestu. Hranite jih na varnem, še najbolje v sefu in bodite skrbi do njih, da vam bodo lahko resnično zaupali.
Negujte profesionalne odnose s svojimi sodelavci
Zavedati se morate, da so kakovostni odnosi s sodelavci in nadrejenimi nujni, če hočete dobro delati ter sodelovati, zato se izogibajte nepotrebnim sporom in ne bodite preveč domači. Ohranite profesionalno distanco, bodite pošteni in prevzemite odgovornost za svoje napake. Nikoli ne kažite s prstom na druge, saj se boste izkazali za bolj korektne, če boste situacijo raje hitro in učinkovito reševali. Ne zapletajte se v nepotrebne drame v smislu, kdo je kaj rekel, kdo je bolj kriv ali še huje, v nepomembne trače in obrekovanja. Na službenih zabavah vedno ohranite trezno glavo in pojdite raje domov prej kot prepozno, saj boste s tem zmanjšali možnost, da bi se zapletli v kakšne škandale.
Pazite, kaj objavljate javno
Čeprav imate pravico do svojega privatnega življenja, ga nikar ne razkazujte javno, na primer na družbenih omrežjih in podobno. Najbolj nore zabave, alkoholne podvige in podobne pripetljaje, ne delite z vsemi, ker ne bodo naredili vtisa na vaše delodajalce kot tudi ne na potencialne stranke, zato bodite previdni pri tem, kaj objavljate.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV