JJ Yosh in Simon. Mladenič in maček, ki z objavami na družbenih omrežjih služita bajne vsote denarja.
Ko je Yosh leta 2016 posvojil mačka, je najprej to obžaloval. Želel si je potovati, a ni vedel, kako naj si te sanje uresniči, če mora skrbeti za mačkona. Še več: tudi Simon je najprej kazal odpor do Yosha, saj se je vsakič, ko se mu je lastnik želel približati, razjezil. S časom pa se je maček sprostil in sprejel novi dom in lastnika. Povezala sta se in začela hoditi na sprehode in krajše pohode. Yosh namreč živi v naravi, med hribi v Koloradu, poroča spletna stran Business Insider.
Yosh je njune podvige, ki so bili s časom vse bolj zahtevni, fotografirati in snemati. Posnetke je objavljal na Instagramu. In čeprav ga je imel že od 2014, mu je šele leta 2016 z mačkom Simonom uspelo nabrati zavidljivo vsoto sledilcev, ki se je z vsakim dnem višala.
Yosh je priznal, da njegov namen ni bil, da bi maček postal Instagram zvezda. To se je zgodilo kar samo od sebe. In ne boste verjeli - sedaj, štiri leta pozneje, je Yosheva služba to, da vodi družbena omrežja, na katerih predstavlja dogodivščine z mačkom. Pri tem pa zelo dobro služi, saj je ta neobičajni par zbudil veliko zanimanje različnih sponzorjev. Yosh in Simon imata namreč na Instagramu in TikToku 2,8 milijona sledilcev, kar pa je velika ciljna skupina. Sponzorskih ponudb je bilo tako veliko, da je moral Yosh celo najeti menedžerja, ki mu je urejal pogodbe s sponzorji.
Ena sponzorirana objava, ki ne vsebuje izpostavljene blagovne znamke naročnika, je od 4.600 evrov naprej. Če sponzor želi, da je njegova blagovna znamka izpostavljena tudi z imenom in da jo Yosh omeni v svoji objavi, je cena višja - od 9.200 do 46.140 evrov. Objava posnetka z izdelki naročnika pa stane od 9.200 do 55.400 evrov.
Yosh je tudi delodajalec, saj gre za kompleksno delo, ki zahteva različne profile ustvarjalcev. Zaposlil je pet oseb - trije so redno zaposleni, dva pa pogodbeno. V bistvu se je organiziral kot mini agencija, ki pridobiva in skrbi za svoje naročnike. Ta vrsta posla je že dlje časa zelo iskana, saj so vplivneži postali novi ambasadorji in oglaševalci različnih blagovnih znamk.
Si želite aktualne novice prejemati tudi na elektronski naslov? Potem se prijavite na Cekinove e-novice!
Nas že spremljate na Facebooku? Pridružite se nam in bodite na tekočem vedno in povsod!
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV