Cekin.si
Nekateri se med krizo prepustijo toku negativnih trendov. A ni treba, da je tako. V vsaki krizi je veliko novih priložnosti. Preučite potrebe in želje potrošnikov, nove potrebe na trgu in pripravite nove načrte.

Kariera

'V času največje nevihte je največ priložnosti'

M.M.
01. 06. 2020 08.18
0

Polovica Američanov si v času epidemije in po njej želi več lokalnih ponudb oz. podjetnikov z manjšimi posli. Gre za lokalne trgovine, restavracije, lokale, pridelovalce domače hrane ...

Nekateri se med krizo prepustijo toku negativnih trendov. A ni treba, da je tako. V vsaki krizi je veliko novih priložnosti. Preučite potrebe in želje potrošnikov, nove potrebe na trgu in pripravite nove načrte.
Nekateri se med krizo prepustijo toku negativnih trendov. A ni treba, da je tako. V vsaki krizi je veliko novih priložnosti. Preučite potrebe in želje potrošnikov, nove potrebe na trgu in pripravite nove načrte. FOTO: iStock

Spletna stran Business Insider je sestavila seznam podjetniških idej, ki bi lahko imele v prihodnosti oz. v novih časih po koronavirusu veliko potenciala. Med prebivalci ZDA so namreč zaznali želje, da bi svoj denar puščali pri manjših podjetnikih, ki ponujajo izdelke in storitve lokalno. 

Iz vsake krize se namreč lahko veliko naučimo. Trenutna nam je pokazala, da si ljudje v času epidemije želijo manjših, lokalnih trgovcev, pridelovalcev hrane, živinorejcev ... Številni podjetniki so se znašli v nezavidljivi situaciji, saj so ostali brez (skoraj vseh) prihodkov. Spet nekateri pa so se hitro prilagodili, saj so se zavedali, da prihajajo drugačni časi. Manjši podjetniki in podjetja imajo to srečo, da so okretnejši in lahko spremembe hitreje uresničijo. A le, če vedo, kaj delajo. 

Države pozivajo svoje državljane, naj podprejo domače. Naj svoj denar namenijo domačim podjetjem in podjetnikom. Naj denar ostane doma. Na drugi strani pa so številni, ki so ali ostali brez zaposlitve ali pa njihov posel v tem času ni več dobičkonosen. Kako naprej? Treba se bo prilagoditi. 

Profesor na univerzi v New Yorku Scott Galloway je za Business Insider dejal, da je vsaka kriza odlična priložnost za začetek uspešnega posla. Sam meni, da je v naslednjih 12 do 24 mesecih najboljša priložnost za začetek posla. Podobno meni tudi podjetnica Joleen Hughes, ki je svoje podjetje odprla med zadnjo finančno krizo. Treba bo proučiti trg povpraševanja in se nato odločiti, kaj potrošniki v tem trenutku potrebujejo in si želijo. Nato pa jim to ponuditi. V času največje nevihte je največ priložnosti, dodaja Hughesova. 

Pri Business Insider so pripravili seznam nekaj poslov, ki bi lahko prinesli uspeh. Naj opozorimo, da gre za seznam, ustvarjen za ameriški trg, a nekaj uporabnih idej bi se lahko našlo tudi za slovenski trg.  

– Prodaja opreme za domači fitnes in prodaja naročnin za spletne telovadnice.

– Dostava hrane na dom in brezkontaktna dostava že pripravljene hrane.

– Kozmetične in frizerske storitve na domu stranke.

– Avtomehaniki.

– Spletne trgovine.

– Zdravstvene storitve na daljavo: telemonitoring zdravstvenega stanja pacienta. 

– Organizacija porok in drugih prireditev: kako varno organizirati poroko, upoštevajoč smernice za preprečitev širjenja okužb.

– Šolanje na daljavo: aplikacije in spletne strani z razlago snovi, s pomočjo za učenje in utrjevanje nove snovi in podobno.

– Lokali s ponudbo kave za na pot.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795