Številna podjetja za svoje zaposlene organizirajo tudi piknike, druženja, športne dogodke, izlete in podobno. To je še en način, kako lahko podjetje ustvarja vzdušje pripadnosti, povezanosti in lojalnosti.
Delodajalec se lahko odloči tudi za bolj strokoven pristop in svoje zaposlene pošlje na drugačno vrsto "team buildinga". V tem primeru proces vodi strokovni delavec (coach), ki skozi različne kanale usmerja in prepoznava šibke ali težavne odnose kolektiva. Pri tem tudi nudi rešitve za odpravo nesoglasij ali postavlja naloge, ki utrjujejo vezi med sodelavci. Velikokrat skupine vodi skozi proces na ta način, da sami doživijo "razodetja" in uvidijo, kje so težave oz. kje bi lahko težave odpravili. Če mu slednje uspe, je rezultat lahko še boljši – sodelujoči bodo sami uvideli težave in pomanjkljivosti, kar je seveda mnogo bolje, kot pa da jim mora strokovni delavec pojasnjevati in jih prepričevati, kje so.
Na splošno pa so na "team buildingih" pomembni trenutki, ko se zaposleni spoznavajo na bolj osebni ravni. Vsak je drugačen – nekateri bolj sproščeni in drugi manj, nekateri bolj glasni in drugi manj, nekateri zelo družabni in drugi manj. To ni nič slabega, saj so prav raznolikosti tisto, kar naredi nek kolektiv resnično dobrega.
Primer: morda je nekdo res zelo glasen in odločen, a to še ne pomeni, da v kriznih razmerah deluje trezno in premišljeno. V slednjih bo morda blestel prav zaposleni, ki je bolj tih, umirjen in razmišljujoč.

Pomembno je, da se sodelavci med seboj poznajo bolj osebno in da jih na ta način poznajo tudi delodajalci. Slednji bodo tako lažje prerazporejali naloge in tudi funkcije. Zaposleni bodo zaradi tega bolj zadovoljni, saj jim bodo delovne naloge pisane na kožo. Tako se bodo lahko v delovnem okolju in pri delovnih nalogah izrazili v vsej svoji vrednosti. Delali bodo tisto, v čemer so resnično dobri, vedeli bodo, da jih vodja razume in da je v njih prebral njihov potencial. Počutili se bodo dobro, saj bodo uvideli, da se jih je njihov nadrejeni potrudil spoznati. To zadovoljstvo bodo opazili tudi njihove družine in prijatelji. To pa je tudi najboljša "reklama" za podjetje, saj ga bo okolica prepoznala kot delodajalca, ki vlaga in ceni svoje zaposlene.
V Sloveniji so zelo priljubljeni tudi povezovalni dogodki, ki temeljijo na humanitarni noti. Odlično je, ko se cel kolektiv loti projekta, s katerim bodo za nekoga storili nekaj dobrega. Tek, s katerim bodo zbirali sredstva za kakšno družino v stiski, nogometna tekma med oddelki podjetja, na kateri bodo navijači njihovi sorodniki, izkupiček od prodanih kart pa bo šel za nakup šolskih potrebščin za otroke iz ogroženih družin. Idej je še veliko. S tem se bodo znova kazale vrednote podjetja in njegova družbena angažiranost. Prav tako bodo zaposleni delovali bolj enotno in povezovalno.
Sponzorirana vsebina