
"Pričakujem, da bomo leta 2021, 2022 ali 2023 tako daleč, da bomo lahko del našega omrežja upravljali povsem avtomatično," je za Frankfurter Allgemeinen Zeitung dejal izvršni direktor družbe Deutsche Bahn Rüdiger Grube.
"Avtonomna vožnja je na tako kompleksnem železniškem omrežju, kjer vozijo tako hitri kot počasni potniški vlaki in tudi tovorni vlaki, bolj težavna kot na podzemni železnici - vendar je mogoča," je pojasnil.
Prvi pilotni projekti so že stekli. Prve testne vožnje vlakov brez strojevodij so načrtovane letos jeseni na 30 kilometrov dolgi progi na vzhodu države. Zato bodo preuredili dizelsko lokomotivo ter jo med drugim opremili s kamerami in senzorji. Sistem naj bi zanesljivo prepoznaval ovire na progi ter pravočasno ustavil vlak.
Februarja se je sicer na jugu Bavarske zgodila huda železniška nesreča, v kateri je umrlo 11 ljudi, več deset jih je bilo poškodovanih. Preiskava je pokazala, da je za nesrečo kriv kontrolor signalizacije.
Komentarji (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV