Delodajalci si želijo sodelavce, ki znajo učinkovito delati v skupini, sprejemati odločitve, reševati težave, načrtovati, pravilno razporejati delovni čas. Iščejo organizirane ljudi z dobrim občutkom za prioritete, ki znajo komunicirati tako s sodelavci kot tudi s poslovnimi partnerji, ki znajo pridobiti in uporabiti informacije ter analizirati podatke. Priporočljivo je tudi tehnično znanje za zahtevano delo, predvsem poznavanje računalniških programov, in zmožnost pisanja poročil. Ne nazadnje zelo cenijo tudi dobre prodajalce, ki znajo na nevsiljiv način vplivati na odločitve drugih.

Zaposleni morajo imeti poleg znanja in veščin tudi prave vrednote. Sposobni morajo biti sprejemati odgovorne odločitve in se učinkovito spopasti z zahtevnimi okoliščinami. Hkrati se morajo zavedati sami sebe, poznati svoje prednosti in pomanjkljivosti. Znati morajo kritično in samostojno razmišljati ter prevzeti odgovornost za opravljeno delo. Morajo biti prilagodljivi in samozavestni, z izjemnim čutom za odločitev, kaj je prav in kaj narobe.
Zaposleni morajo biti pripravljeni na nenehno učenje, na delovnem mestu morajo biti inovativni. Znati morajo prevzeti pobudo, včasih tvegati in vedno stremeti k odličnosti. Morajo se učinkovito izražati, prepoznati potrebe strank, uspešno reševati morebitne konflikte, komunicirati v tujih jezikih. S sodelavci in poslovnimi partnerji morajo biti v dobrih odnosih. Pripravljeni morajo biti deliti znanje, motivirati sodelavce in soustvarjati dobro vzdušje v službi.
Vse kompetence je treba nujno izpostaviti v življenjepisu in jih tudi znova izpostaviti na morebitnem zaposlitvenem razgovoru. Nasvete, kako napisati življenjepis, ki bo pritegnil delodajalca in ga prepričal, najdete tudi na zaposlitvenem portalu mojazaposlitev.si. Med drugim je ključno, da predstavite svoje samostojne ali ekipne projekte ter izpostavite delovno mesto, kjer ste morali načrtovati in skrbno izbirati prioritete. Samozavestno poudarite svoje prednosti. Zaposljivi boste samo s pravimi kompetencami, ki so ključne za produktivnost, ustvarjalnost in inovativnost, pa tudi za konkurenčnost, uspešnost in doseganje rezultatov. Samo s pravimi kompetencami lahko uspešno opravljate delovne naloge, rešujete težave na delovnem mestu ali področju in dosegate načrtovane cilje.
Z najpomembnejšimi kompetencami zaposlenih 21. stoletja imate več možnosti za uspeh, napredovanje, gradnjo lepe kariere. Več kariernih nasvetov in zaposlitvene oglase poiščite na zaposlitvenem portalu mojazaposlitev.si, kjer je trenutno blizu 1000 oglasov za prosta delovna mesta, med njimi tudi pri top delodajalcih. Imajo več kot 400.000 obiskov na mesec, tako iskalcev zaposlitve kot tudi potencialnih delodajalcev. Preverite, morda najdete sanjsko službo!
Sponzorirana objava.