Cekin.si
Poslovnež

Kariera

Kulturno in spoštljivo nasprotujte

M.M.
09. 02. 2021 04.45
0

Na vsakem delovnem mestu je pomembno, da znate tudi primerno in pravilno nastopati.

Za vas smo zbrali nekaj nasvetov:

Sogovornika ne prekinjajte 

Četudi dobro poznate temo, o kateri vam nekdo pripoveduje, ne skačite v besedo, da bi bili vi tisti, ki bi povedali tisto, kar je sogovornik ravno mislil razložiti. Včasih imamo sploh v poslovni komunikaciji občutek, da bi morali pokazati, kako pametni in načitani smo. A da bi pustili dober vtis, je včasih koristneje ostati tiho. Poslušati, nato pa svoje znanje pokazati s pametnim vprašanjem, pametnim nadaljevanjem teme, ki jo je načel sogovornik. Nikakor z vmešavanjem. Če boste pustili ljudem čas, da povedo, kar si želijo povedati, vas bodo že zaradi tega spoštovali.

Pokažite, da vas pogovor zanima

Pokažite zanimanje, sploh če se pogovarjate nekje, kjer je več ljudi in je glasno, se potrudite, da se osredotočite na osebo, s katero se pogovarjate. Če je ne slišite dobro, predlagajte, da se pomakneta v tišji predel. Bodite empatičen poslušalec. To pomeni, da si med poslušanjem predstavljate, kako se sedaj vaš sogovornik počuti. Nato pomislite, kaj bi, če bi se tako počutili tudi sami, želeli slišati. Zelo osnoven nasvet, na katerega pa marsikdo pozablja. In ko nekdo govori, ga res poslušajte. S celotnim telesom. Glejte v oči, kimajte, bodite obrnjeni k sogovorniku. Tako vam bo tudi bolj zaupal. Ko pa oseba preneha govoriti, vprašajte tisto, kar vas res zanima. Če česa ne razumete, naj vas ne bo sram prositi za podrobnejšo razlago. Ljudje res radi podajajo svoje znanje. Pravzaprav se jim je s tem, da jim to dopustimo, res enostavno prikupiti.

Kulturno in spoštljivo nasprotujte

Če se nekdo z vami strinja, vam je zagotovo takoj malo bolj simpatičen. Strinjanje med ljudmi ustvari nekakšno vez. Naenkrat imate s sogovornikom nekaj skupnega. Da bi uspešno poslovno sodelovali, pa morate ljudem kdaj tudi nasprotovati. A pomembno je, da to storite spoštljivo. To, da se ne strinjate, poskušajte drugi osebi povedati čim bolj prijazno. Poleg tega boste pustili boljši vtis, če boste tudi v takšnih primerih ljudem dovolili, da razložijo, zakaj mislijo tako, kot mislijo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 808