Cekin.si
Slovencema je uspelo s spletno prodajo oblačil.

Kariera

Slovenca: S 700 evri do 4,4 milijona v petih letih!

Špela Zupan
16. 07. 2018 08.36
0

Na začetku sta imela v žepu 700 evrov. Slovenca sta s 150 evri kupila že obstoječo spletno trgovino manzara.si, ostalo sta porabila za nakup zalog. Trgovina je bila že dlje časa neaktivna, zato sta lastniku ponudila odkup. Pred šestimi leti.

Lastnika spletne trgovine z oblačili manzara.si – Slovenca, moški in ženska, med sorodniki in prijatelji nista imela nikogar, ki bi se gibal v poslovnih krogih, ki bi jima lahko morda z znanjem pomagal do uspeha. Zato sta se sama izobraževala po spletu. Sčasoma sta ugotovila, da je teorija eno, praksa pa drugo. Več pomenijo izkušnje in instinkt, ki je skozi leta čedalje bolj pravilen, sta poudarila.

Slovencema je uspelo s spletno prodajo oblačil.
Slovencema je uspelo s spletno prodajo oblačil.FOTO: iStock
Prvo pravilo pri modi je, da se slog oblačenja menjuje hitreje kot kadar koli. Če določen modni hit drži dve leti, je že dolgo. Načeloma se vsako sezono spreminjajo modni trendi in ponavadi se popolnoma spremeni modni stil. Zadnje čase pa se predvsem vračajo retro zadeve iz različnih časovnih obdobij.

Ugotavljata, da se razmere na trgu tako zelo zaostrujejo, da je treba biti vsaj dva- do trikrat boljši od konkurence, če želiš preživeti, kaj šele zagotoviti rast podjetja. Tudi številke pričajo, da očitno znata in vesta. Leta 2012, ko sta začela s 700 evri, sta imela 60.000 evrov letnega prometa. Leta 2013 je številka trikratno narasla na 180.000, leta 2014 na 380.000 in leta 2015 na 838.000 evrov. Nato sta začela šteti sedemmestno. Leta 2016 je bil letni promet nekaj čez dva milijona, lani pa že 4,44 milijona evrov, od tega je bilo 216.000 evrov dobička.

Prodajata v 13 državah in njuni najbolj zvesti kupci so ženske, stare od 25 do 41 let. Imata 11 zaposlenih v Sloveniji in 12 še v drugih evropskih državah. Ko zaposlujeta, iščeta mlade, motivirane ljudi. Ne iščeta izkušenj, ker jih pri njih naučijo vse potrebno. Znanje je specifično in druga znanja ne koristijo prav veliko, sta razložila. Ugotavljata, da nista najpomembnejši ne fakulteta ne inteligenca, nujne so prave delovne navade.

Ne poznata "tipičnega dne". Vsak dan se spopadata z novimi izzivi, imata nova pričakovanja, se spoprimeta z novimi nalogami. Vseskozi razmišljata o napredku in razvoju, programer in vodilni morajo izpeljatio naročeno, sta pojasnila. Trenutno je prednostni načrt razširiti prodajno ponudbo še za moške in otroke ter prodaja v vseh članicah Evropske unije. Potihoma razmišljata tudi o drugih panogah, vendar morata prej videti, kako se bo razvijal trg, kakšne možnosti bodo odprte in ali se bo še dalo uspeti "z ničle".

In njun nasvet za uspeh? "Najpomembneje je, da znate izluščiti bistvo v vsej poplavi seminarjev, izobraževanj, ki so splošna in po navadi popolnoma nekoristna – zapravljaš čas in denar. Pomembno je, da je zgodba unikatna, kar pomeni, da delaš drugače od ostalih – analiziraš šibkosti drugih (konkurence) in šibkosti popraviš, nadgradiš. Po navadi gre za malenkosti, zaradi katerih konkurenca ne more uspeti. Če ti uspe najti rešitev, kako takšne zadeve dobro dodelati, je to strma pot o uspehu. Seveda pa ni to samo ena stvar, je prepletena zadeva, ki se sešteva."

Na njuno željo ju nismo poimenovali. Saj veste, v Sloveniji vam vsi želijo uspeh, dokler dejansko ne uspeš. Takrat se prevečkrat pojavi zavist ali pa vsak želi svoj kos pogače. Nekateri pa vseeno cenijo ves trud in požrtvovalnost, brez katerih ni uspeha. Mi vsem privoščimo najboljše in si želimo čim več uspešnih zgodb.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795