Tech Insider UK in Business Insider UK sta na Facebooku objavila prispevek o ideji, ki je plod slovenskega podjetja.
Gre za naramnice oz. podvezice, ki na svojem mestu držijo srajce. T-Holder je ustvarjen za moške, za njim pa stoji 21-letni Nik Vene. Njegovo podjete je le v dveh letih ustvarilo bazo 50.000 ljudi, posledično so tako na Kickstarterju dosegli cilj v zgolj osmih urah.
Kako je nastala ideja?
Vene: Ideja je nastala dve leti nazaj, konec 2014, ko sem si moral neprestano popravljati srajco – ko sem se usedel, stegnil in podobno. Pregledal sem, kakšne rešitve trg že ponuja, a nisem našel ničesar, kar bi mi bilo všeč, zato sem se odločil, da ustvarim nekaj svojega – in tu je nastal T-Holder.
Če prav razumem, je T-Holder prva verzija izdelka? Kakšna je razlika med njim in izdelkom S-Holder?
Vene: Tako je. V bistvu je bilo že v začetku leta 2015 v načrtu, da gremo na Kickstarter. Vse sem že pripravil in uredil, a bil zavrnjen s strani Kickstarterja, in sicer da "produkt ne ustreza pravilom".
Poslal sem ugovor, a bil še enkrat zavrnjen. Zato sem izbral alternativo – Indiegogo, ki je bila neuspešna.
Po drugi strani pa se je za T-Holderje začel prebujati velik interes. Nato pa se je zgodil čudež. Januarja 2016 mi je Kickstarter poslal elektronsko pošto, v kateri je bilo napisano, da so še enkrat pregledali našo kampanjo in da je pripravljena na zagon. Na novo kampanjo sem se odlično marketinško pripravil in dosegel 58.000 dolarjev.
Najbolj razveseljujoče dejstvo pa je, da smo po kampanji uspeli iz meseca v mesec povečevati prodajo, ki je bila decembra že 350 kosov na mesec.
Vmes pa smo na podlagi odziva strank razvili S-Holder, ki je izboljšana verzija T-Holderja, saj ima nastavljive stranske elastike (za vsako dolžino srajce), nove klipsne in nove barve.
Kdo je v ekipi?
Vene: V ekipi sta še dve grafični oblikovalki, tri šivilje, tiskar in računovodja.
Kje poteka proizvodnja?
Vene: Proizvodnja poteka v Sloveniji.
Koliko imate naročil? Ali je tudi interes iz tujine?
Vene: Kot že omenjeno, lani smo na Kickstarterju prodali okoli 1800 T-Holderjev. V obdobju med prvim in drugim Kickstarterjem, torej v letu 2016 pa še dodatno približno 3500 produktov. Sedaj pa smo na Kickstarterju v sedmih dneh prodali že nekaj več kot 1000 novih S-Holderjev.
Da, največ je interesa iz tujine. Slovenski trg me sploh ne zanima, saj je premajhen. Največ prodamo v ZDA, sledi Evropa in Mehika ter nek majhen delček tudi v Azijo in Avstralijo.
Ste morda dobili tudi ponudbe za odkup ideje? Bi jo prodali?
Vene: Nisem še dobil ponudbe za odkup ideje. Verjetno bi bilo zelo odvisno od tega, kakšna bi le-ta ponudba bila, a načeloma ideje oz. branda ne bi želel prodati, saj v podjetništvu neizmerno uživam, hkrati pa imam vizijo o celotni kolekciji lastnih "gentlemen" izdelkov.
Naš tretji produkt (prvi je T-Holder, drugi je S-Holder) se je že začel razvijati, plan za četrti in peti produkt pa je prav tako že ustvarjen.
Zanima me, za kateri poklic ste se izobraževali? Kako ste se odločili, da greste v ta posel?
Vene: Imam 21 let in sem še študent, in sicer Ekonomske fakultete v Ljubljani. Če bo šlo vse po načrtu, bom letos diplomiral in se nato povsem posvetil mojemu "brandu".
Kot sem že omenil, v podjetništvu neizmerno uživam – vodenje in organiziranje drugih, razvoj novih produktov, marketing in prodaja. Razvoj T-Holderja je bila samo pika na i za začetek moje podjetniške poti.
Njihovo kampanjo na Kickstarterju si lahko pogledate TUKAJ.
Komentarji (8)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV