Vse več podjetij razume, da je tradicionalno oglaševanje zastarelo. Ljudje ne želijo gledati in brati oglasov, želijo si zgodb običajnih ljudi, kot so oni sami.
Zato so v tujini vse bolj pogoste oglaševalske akcije, ko podjetja z razpisom izberejo posameznika ali več njih, jim ponudijo izdelek ali storitev ter od njih pričakujejo, da ga reklamirajo. Seveda ob plačilu in pokritih stroških.
Taka je tudi akcija podjetja White Claw Hard Seltzer, ki se ukvarja s proizvodnjo pijače. Podjetje je objavilo razpis, da išče dve osebi - moškega in žensko -, ki bosta šest mesecev potovala po ZDA in pri tem ustvarjala potopis. Vsak bo prejel več kot 51.000 evrov žepnine, stroške bo imel pokrite, prav tako mu bo podjetje zagotovilo opremo, ki jo potrebuje med potovanji.
Prijavijo se lahko le ameriški državljani, ki so starejši od 25 let. Mi pa o tem poročamo zato, da bi spodbudili slovenska podjetja k podobnim akcijam. Gre za odličen in svež pristop k oglaševanju podjetja, storitev in izdelkov. A tudi odlično priložnost za vse, ki si tovrstnih akcij želijo tudi v Sloveniji in bi se nanje z veseljem prijavili.

Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV