Cekin.si
Idealni zaposleni je skupinski igralec, ki rad pomaga drugim sodelavcem.

Kariera

Razkrivamo, kaj hočejo šefi in kako lahko postanete najboljši

Š.Z.
01. 12. 2016 06.18
0

Šefi običajno pravijo, da si želijo zanesljive, samoiniciativne in delovne zaposlene. Če zasedajo delovno mesto vodje pa, da bi hkrati znali slediti in prisluhniti svoji ekipi. V resnici si želijo presežke, lastnosti, ki imajo velik pozitivni vpliv tako na ekipo kot tudi na posel.

Delodajalci se zavedajo pomembnosti pridobitve najboljših sodelavcev, s potencialom imeti najboljše zaposlene. Zato že na zaposlitvenem razgovoru pri kandidatih iščejo lastnosti, znanja, kompetence s katerimi bodo pripomogli k še večjemu uspehu podjetja.

Dobri zaposleni so pridobitev za vsako podjetje.
Dobri zaposleni so pridobitev za vsako podjetje.FOTO: Thinkstock
Preglejte zaposlitvene oglase na portalu mojazaposlitev.si. Trenutno je največje povpraševanje na področjih gostinstva in turizma, na področju elektrotehnike, za tehnične poklice (na primer po monterjih in varilcih), na področju informatike, strojništva, na področju prodaje in trženja ter na področju transporta in logistike.

Če želite biti najboljši med sodelavci, se ne omejujte samo na izpolnjevanje nalog navedenih v pogodbi o zaposlitvi. Še posebej v majhnih podjetjih se mora vsak hitro znajti pri morebitnih drugačnih ali novih zadolžitvah in narediti vse za dosego skupnega cilja. To se nanaša na katerokoli delovno mesto, ki ga zaposleni zaseda. Ko je namreč ogrožena kupčija s pomembno stranko, je treba takoj vskočiti, čeprav vas morda nihče ne prosi in to ni vaše delo.

Najboljši zaposleni pogosto izstopa, vendar v dobrem smislu. Z njim je zabavno delati, vendar ve, kdaj je treba biti resen. Ima dobre ideje in se ne sprijazni z danim, temveč vedno stremi po še večjem dosežku. Dobro delo zna pohvaliti pred vsemi in slabo kritizirati na štiri oči in samo pred tistim, ki se ga tiče. Je pošten glede svojega dela in kvalifikacij. Neuspeh jemlje kot priložnost za rast, zaveda se svojih pomanjkljivosti in zna sprejeti kritiko, saj ve, da se bo samo tako naučil več.

V stresnih situacijah zna umiriti celotno ekipo. Postavlja vrsto vprašanj, ki se jih drugi ne upajo, saj ima dober občutek, kaj pesti ostale sodelavce. Javi se, ko nekdo prosi za pomoč. Tako se več nauči, pridobi nove veščine, bolje spozna svoje sodelavce. Zna jasno neposredno komunicirati, tudi pisno. Nepravilna ali neprimerna komunikacija lahko namreč v podjetju povzroči veliko težav, kar pa ni nikomur v interesu.

Idealni zaposleni je skupinski igralec, ki rad pomaga drugim sodelavcem.
Idealni zaposleni je skupinski igralec, ki rad pomaga drugim sodelavcem.FOTO: Thinkstock

Večkrat reče "da" in karseda malokrat "ne". Ne prepira se, niti se ne pritožuje pogosto. Brez oklevanja sprejme nove zadolžitve in nove odgovornosti. Spoštuje politiko podjetja, ne izdaja tajnih podatkov in drugih skrivnosti. Je vljuden, zna reči "dober dan", "hvala" in "ni za kaj", "prosim", tudi "ne zmorem sam, dajva skupaj" ipd. Ne obrekuje in ne širi govoric, temveč spoštuje zasebnost sodelavcev. Zaveda se dejstva, da je čas denar. Ne zamuja v službo, ne jemlje preveč odmorov, domov se odpravi pravočasno. Najboljši zaposleni je včasih tudi zaskrbljen, slabe volje ali zboli, saj je samo človek. Če ima družino, mu je ta na prvem mestu. Ko ni v službi, prosti čas posveča družini, prijateljem, svoji rekreaciji, pač tistemu kar ima rad in mu veliko pomeni.

Če poznate lastnosti najboljših zaposlenih, imate več možnosti za uspeh, napredovanje, gradnjo lepe kariere. Več kariernih nasvetov lahko najdete na zaposlitvenem portalu mojazaposlitev.si, kjer je trenutno blizu 1000 oglasov za prosta delovna mesta, med njimi tudi pri top delodajalcih. Preverite, morda najdete sanjsko službo prav vi!

Sponzorirana objava.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795