
Po podatkih LinkedIna si zaposlitvene oglase ogleda 30 odstotkov uporabnikov, ki že imajo službo. In skoraj vsakega petega zaposlenega v ZDA je že snubil drug delodajalec za delovno mesto, na katerega se sploh ni prijavil, je pokazala tamkajšnja raziskava.
Veliko delodajalcev si želi izkušene delavce, zato večkrat iščejo kandidate tudi med že zaposlenimi v drugih podjetjih. Upajo, da bodo našli kandidate, ki si želijo boljše karierne priložnosti. Vedo, da taki iskalci zaposlitve skrajno resno jemljejo kariero in delo. Praviloma še pred odhodom iz obstoječe službe najdejo novo zaposlitev in pozorno spremljajo dogajanje v podjetju.
Taki kandidati so privlačni predvsem zaradi bogatih delovnih izkušenj. Hkrati redno spremljajo razvoj na svojem področju in se stalno izobražujejo, da lahko sploh opravljajo svoje delo. Spremljajo novice o dogodkih na njihovem področju, dobro poznajo najnovejšo tehnologijo in napredek v njihovi branži.
Čeprav imajo pasivni iskalci zaposlitve že zaposlitev, so odprti za nove priložnosti. Sicer se včasih prijavijo na zaposlitveni oglas, vendar še raje “čakajo” na potencialnega novega delodajalca, da stopi v stik z njimi in jih "zasnubi". In nič ni narobe, če so odprti za tovrstne ponudbe, čeprav uživajo v svojem delu. Dandanes namreč nobena služba ni stoodstotno njihova in kaj kmalu se lahko zgodi, da bodo morali pasivni iskalci zaposlitve aktivno iskati novo zaposlitev.
Včasih podjetja namreč odpuščajo tudi najboljše delavce zaradi finančnih razlogov, reorganizacije, sprememb v vodstvu, menjav lastništva. Delavci vedno lahko dobijo novega šefa, s katerim se morda ne bodo tako ujeli kot s prejšnjim, lahko se spremenijo njihove osebne okoliščine in jim trenutno delo ne bo več ustrezalo. Takrat bodo zelo prav prišla morebitna poznanstva s potencialnimi delodajalci.
Ustvarite spletni profil s ključnimi informacijami
Priporočljivo je, da ste vseskozi aktivni na družbenih omrežjih, kot je na primer LinkedIn. Vaš profil naj veliko pove: vsebuje naj življenjepis z izkušnjami, kompetencami, izobrazbo, morebitno prostovoljstvo, veščine, certifikate, članstva v poslovnih združenjih, znanja ... Povežite se z vsemi osebami, ki jih poznate ali ste z njimi poslovno sodelovali. Poiščite tudi nova poznanstva na sorodnih področjih dela. Vključite se v skupine, ki so dober vir za navezovanje stikov.

Ne ustavite se pri LinkedInu, za spletno poklicno mreženje so primerni tudi Facebook, Twitter, Xing ... Bolj ko boste aktivni na spletu, več je možnosti, da vas bodo odkrili delodajalci, ki iščejo primerne in izkušene kandidate. Mrežite se s čim več kolegi in prijatelji iz drugih podjetij. Več povezav namreč pomeni tudi več priložnosti.
Vsake toliko časa na profilih spremenite status, objavite zanimive spletne povezave. Če pišete dovolj primeren blog, da bi ga lahko prebrali tudi potencialni delodajalci, ga vključite v svoje profile. Ohranjajte redne stike, lahko po spletu z enostavnim sporočilom ali s povabilom na kavo. Če boste pokazali zanimanje zanje, vam bodo radi priskočili na pomoč.
Spremljajte zaposlitvene oglase na zaposlitvenem portalu mojazaposlitev.si in bodite v vsakem trenutku pripravljeni iskati nove priložnosti. Naredite seznam podjetij, za katere bi radi delali, in vsake toliko časa preverite, ali iščejo nove sodelavce. Nikoli namreč ne veste, kaj vas čaka - morda celo odkrijete sanjsko službo.
Sponzorirana objava