Cekin.si
Na sestanku

Kariera

To je nova normalnost službe

M.M.
16. 02. 2022 04.45
0

Že dolga leta potekajo razprave o tem, kako dolgi naj bi bili sestanki, ki jih imajo zaposleni na delovnih mestih. Sedaj so določili pravo minutažo.

Kako dolgo naj bi potekal sestanek?
Kako dolgo naj bi potekal sestanek? FOTO: Dreamstime

Ena ura, 45 minut, ura in pol? Sedaj so v poslovnem svetu prišli do zaključka, da je 15-minutni sestanek idealen. A kako v tako kratkem času povedati vse, kar je treba. Nekatera podjetja, tako poroča spletna stran Tbiznis, vnaprej pošljejo teme sestanka, na slednjega pa povabijo le tiste, ki se jih te teme resnično tičejo.

Izvršni direktorji so za spletno stran CNBC dejali, da krajši sestanki pripomorejo k temu, da se pri zaposlenih zmanjšuje izgorelost in splošna utrujenost, povečuje pa se angažiranost.

Učinkovitost pred minutažo

Ni torej pomembno, kako dolgo boste sestankovali, temveč kako učinkovit bo sestanek. V zadnjih dveh letih so se sestanki preselili na video platforme, kar pa je doprineslo k dodatnemu izgorevanju zaposlenih. Nekateri so se namreč preklapljali iz enega na drugi sestanek cel dan.

Podobno so poročali tudi pred pandemijo, saj so nekateri zaposleni cele delovnike le hiteli na sestanke, za opravljanje konkretnih delovnih nalog pa je zmanjkovalo časa.

Microsoftova študija o možganskih valovih je pokazala, da so polurna zaporedna srečanja povečala stres pri udeležencih. Podjetje je zato ukrepalo in sestanke časovno skrajšalo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 856