Cekin.si
NV Holders

Kariera

Tudi Slovenci nosijo moške podvezice. Naredil jih je Slovenec!

Špela Zupan
29. 06. 2018 09.43
1

"Večini ljudem je bil izdelek smešen in so ga jemali bolj kot šalo. Sam pa sem vanj verjel, saj ima izjemen tržni potencial. Na svetu je več sto milijonov ljudi, ki morajo biti dnevno oblečeni v srajce," se spominja Nik Vene. Danes prodaja na Amazonu in njegove podvezice nosijo danski vojaki.

"Idejo za držalo za srajce sem dobil iz vsakdanjih problemov. Ko sem se leta 2014 vpisal na Ekonomsko fakulteto v Ljubljano, sem se začel oblačiti bolj formalno. Srajca mi je povzročala kup preglavic, če sem se usedel ali stegnil. Pogledal sem, kaj trg že ponuja, a mi ni bilo ničesar všeč. Zato sem se odpravil v trgovino, kupil material in začel razvijati prvi produkt," je razložil Nik Vene, lastnik podjetja in blagovne znamke NV Holders.

Nik Vene je poleg uspešnega poslovneža trenutno absolvent na Ekonomski fakulteti, kjer namerava še letos končati študij.
Nik Vene je poleg uspešnega poslovneža trenutno absolvent na Ekonomski fakulteti, kjer namerava še letos končati študij.FOTO: Kanal A

Prototip je izdelal sam. Šel je v trgovino, kupil elastike in material ter začel testirati zadevo. Naredil je več kot 20 prototipov, da je dobil tistega pravega, delujočega. Zatem se je povezal s šiviljami, ki so po njegovih navodilih izdelale prvega pravega. "Seveda pa je njihovo šiviljsko znanje dodalo tisto pikico perfekcije, da je bil produkt videti prefinjeno in kakovostno."

Vse je od začetka vodil sam, vendar ni šlo vse gladko. "Začetki niso bili ravno najbolj bleščeči. Na trg sem želel lansirati produkt, v katerega ni verjel skoraj nihče razen mene." Obenem je doživel dva poraza. "Najprej nas je Kickstarter zavrnil (še danes ne vemo, zakaj), nato nismo dosegli želenega cilja na Indiegogo. Bil sem že na točki, ko sem začel premišljevati, ali je to sploh prava ideja, a sem še vedno tiho verjel vanjo, ravno zaradi omenjenega tržnega potenciala. Po enem letu nas je Kickstarter kontaktiral in dejal, da so še enkrat pregledali našo kampanjo in da jo lahko lansiramo," se spominja. Z majhnim posojilom od staršev je sofinanciral Kickstarter video in profesionalne slike.

Druga kampanja je bila zelo dobro marketinško zastavljena, hkrati so imeli že veliko bazo strank. Zbrali so 58.000 ameriških dolarjev (50.000 evrov), in od takrat gre le še navzgor. Danes se lahko pohvali z rastočo prodajo. Lani so dosegli 273.000, letos načrtujejo okoli 400.000 evrov prihodkov. "Za uspeh velja omeniti vse člane ekipe, ki so se počasi priključevali podjetju. Vsak izmed njih je strokovnjak na svojem področju in prinese v firmo veliko dodano vrednost, brez katere ne bi mogli tako hitro rasti."

Prodajajo tri izdelke:

- T-Holder (prvo držalo za srajce),
- S-Holder (izboljšano držalo za srajce) in
- W-Holder (prvo žensko držalo za srajce).

Vsekakor želimo v prihodnjih letih izdelovati in prodajati vse vrste oblačil in postati svetovno prepoznana blagovna znamka. Naslednja projekta sta prva linija srajc in zapestnic pod blagovno znamko NV Holders.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Prodajajo po vsem svetu: na Danskem, Norveškem, Švedskem, Nizozemskem, Madžarskem in v Braziliji. Februarja so začeli poslovati z virtualnim gigantom –  Amazonom US in Kanada, ki je že zdaj podvojil njihovo prodajo. "Velja pa omeniti velik posel, ki se nam obeta. Trenutno smo v drugi fazi testiranja (prvo smo uspešno prestali) danske vojske. Naša danska podružnica je pred kakim mesecem stopila v kontakt z njimi. Sprva je produkte testiralo okoli pet vojakov iz 'Royal Guarde', ki so bili nad S-Holderjem navdušeni. Nato smo dobili novo naročilo (približno 50 produktov), ki jih bodo testirali do konca julija/avgusta. Če bodo zadovoljni, se nam obeta prvo naročilo v višini 10002000 produktov. Izjemna referenca in izjemen partner," je ponosen.

Trenutno zaposluje 14 ljudi: šest šivilj, tiskarja, dve grafični oblikovalki, fotografa, predstavnika za stike z javnostjo, izdelovalca videov, računovodjo. V kratkem bodo iskali modnega oblikovalca, ki se bo osredotočil na prvo linijo srajc. In njegova vizija? Postati svetovno prepoznana blagovna znamka z lastnim asortimentom izdelkov. V čim krajšem času želijo lansirati celotno linijo lastnih oblačil in se postaviti ob bok največjim blagovnim znamkam, kot so Hugo Boss, Armani in Burberry. Njegova velika želja je, da bi lahko v nekaj letih odprli svojo prvo fizično trgovino, "ki pa bo nekaj posebnega. Nekaj, česar Slovenija še nima. A bo to za zdaj ostala naša skrivnost."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2025, Cekin.si, Vse pravice pridržane Verzija: 795