Uspešne zgodbe lahko spremljate v oddaji Svet na Kanalu A ter na Cekin.si. Vsako sredo in četrtek boste v oddaji Svet spoznali eno Uspešno zgodbo, nato pa si boste lahko daljši prispevek pogledali tudi na naši spletni strani Cekin.si. Vabljeni k ogledu!
Zakaj Uspešne zgodbe?
Zakaj se je v uredništvu informativne oddaje Svet na Kanalu A sredi epidemije porodila ideja o projektu Uspešne zgodbe? "Predvsem zato, ker so številni podjetniki dokazali in pokazali, da se da uspeti, tudi ko se zdi, da vse pada in propada. Veseli nas, da je toliko mladih podjetnikov zbralo pogum in skočilo v nepoznane vode ter uspešno zaplavalo. In ljudje, ki niso sedeli v kotu in čakali, da se bo situacija sama od sebe umirila ali da jim bo kdorkoli pomagal, temveč so zavihali rokave in se prilagodili, si vsekakor zaslužijo pozornost širše javnosti. Da pokažejo, da ni vse tako slabo. Da se da. Da je treba verjeti, si zaupati in poskusiti. In veseli smo, da se je nabralo toliko krasnih zgodb," je za Cekin.si povedala urednica Sveta Kristina Hacin. Imaš ali poznaš uspešno zgodbo, ki je nastala v zadnjem letu velikih preizkušenj? Sporoči jo na tjasa.petric@kanal-a.si
V teh časih vsi resnično potrebujemo navdih in vero, da zmoremo. Zato je še kako pomembno, da prisluhnemo posameznikom, ki so se sredi epidemije odločili, da ne bodo čakali na čudež, temveč ga bodo ustvarili kar sami. "Ta strast in vera v to, kar delajo, se je opazila pri vseh mojih sogovornikih in to je verjetno tudi razlog, zakaj jim uspeva," nam je povedala novinarka Tjaša Petrič, ki se je lotila projekta Uspešne zgodbe.
"Nekateri imajo izkušnje s podjetništvom že leta, nekateri so šli na novo poslovno pot ali pa so se uspešno prilagodili razmeram in potrebam zadnjega leta. Ampak zares zanimivi so mi bili sogovorniki, ki niso imeli nikakršnih predhodnih izkušenj iz poslovnega sveta, pa so prepoznali priložnost, ki jo je dal tudi čas epidemije. Mogoče ti na začetku res niso suvereno stopili pred kamero, se je pa hitro opazilo, kako so se sprostili, ko so začeli pripovedovati svojo zgodbo, kaj jih je gnalo, da so vztrajali, koliko jim je ob tem pomagala podpora družine, prijateljev, ki so verjeli v njihovo idejo in kako se je potem to izkazalo za resnično, ko so to tudi ponudili na trgu," nam je zaupala in razložila, da so jih podjetniki ob prvem kontaktu opozarjali, da nimajo izkušenj z nastopanjem pred kamerami in da imajo kar nekaj treme. A ta strah so hitro premagali, saj so prepoznali odlično priložnost za velik korak v karieri.
Zanimalo nas je, kako so se sploh lotili iskanja uspešnih podjetniških zgodb. "Pri iskanju zgodb, predvsem tistih, ki so nastale med epidemijo, so nam pomagali tudi naši gledalci, ki nam sledijo na Instagramu in Facebooku. Odzvali so se z zares odličnimi zgodbami in poslovnimi idejami, ki so v tem času zaživele. Zanimivo pa je bilo, da so nam v večini pisali prijatelji, sokrajani, pa na primer sestre in bratje podjetnikov," nam je še zaupala Tjaša Petrič, ki je pripravila prispevke o uspešnih zgodbah.
Vse do sedaj objavljene predstavitve podjetnikov si lahko pogledate v spodaj pripetih člankih. Vabljeni k ogledu:
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV